Pluggtråden

Bukefalos 30 år!

Om du tänker att du ska plugga i höst så ja, absolut! Om man missar en tenta under sommaren tex innebär det kanske att du inte får CSN förrän du har tagit in poängen som saknas och det kan ju ev ta ett tag. Söker du för både och så är ju en tenta procentuellt inte lika stor del och då är det större chans att det inte spelar någon roll om man missar något
Men hur fyller man i då eftersom man lär fylla i sommarkurs för sommaren, men jag fortsätter på programmet i höst?

Skickade in inlämningsuppgift till urkund 17.30, nu är kl 21 och jag har fortfarande inte fått koden

Skickade in inlämningsuppgift till urkund 17.30, nu är kl 21 och jag har fortfarande inte fått koden
Jag mailade läraren och bifogade en print screen på att jag har skickat in till urkund. Fick endast ett "okej" till svar O_o :confused: Ingenting om det blir underkänt nu, om jag ska göra något, kontakta urkund eller vad som.

Jag mailade läraren och bifogade en print screen på att jag har skickat in till urkund. Fick endast ett "okej" till svar O_o :confused: Ingenting om det blir underkänt nu, om jag ska göra något, kontakta urkund eller vad som.
Våra arbeten skickas in till urkund automatiskt när vi lämnar in våra arbeten. Vi behöver inte göra nånting kring det.

Våra arbeten skickas in till urkund automatiskt när vi lämnar in våra arbeten. Vi behöver inte göra nånting kring det.
Det hade ju varit mycket smidigare. Vi måste maila in det till lärarens urkundadress för att sedan få en kod som vi skriver med när vi lämnar in arbetet

Då var den skriftliga tentan avklarad. Fyra olika delar där tre kändes helt okej, den fjärde är jag lite osäker på. Hoppas jag inte får min första omtenta :nailbiting:. 20 nervösa arbetsdagar att vänta på resultatet...

Praktiskt tenta på måndag och två reflektioner kvar att skriva. Sen är år två av tre över :love: (Ja, om jag inte får kompletteringar då...)

Själv har jag sökt en kurs i språkriktighet på tre poäng och kvartsfart. Den ska hjälpa mig att förbättra mitt manus tänkte jag. Har dock gjort sen anmälan så får se om jag kommer in får vänta ett tag till innan jag får besked. Annars söker jag den till våren igen.

Eftersom jag inte har lyckats få jobb inom något som har med Animal science att göra på ett år så sökte jag en master i skogsvetenskap till hösten. Jag vet inte hur jag känner för det. Jag är mycket intresserad av det också, men att "ge upp" för att jag tydligen är komplett sämst på intervjuer och därmed inte kan få ett jobb känns tungt. Så jag vet inte om jag vill komma in eller inte riktigt.

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka