Definitivt!Det är inte så svårt när jag väl sätter igång, projektarbetet är inte så krångligt egentligen utan ska mest göras.
Alltså...beröm dig själv istället.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Definitivt!Det är inte så svårt när jag väl sätter igång, projektarbetet är inte så krångligt egentligen utan ska mest göras.
Skönt att det är fler än jag som släpar. Dottern höll mig vaken i tre och en halv timme inatt (hon drömmer och vaknar superledsen flera gånger i timmen, stackaren) så jag låg utan dåligt samvete kvar i sängen tills hon vaknade vid halv nio.
Åh fy, jag skulle också ha stannat kvar i sängen lite längre! Jag har inget sånt att skylla på, jag tog bara en väldigt lång frukost och tittade på tv-serie![]()
Alltså...beröm dig själv istället.![]()
Mycket trevligare anledning till den sena starten, tycker jag.![]()
Det går ganska bra, snart klar med dagens arbete. Då har jag hunnit öva lite på läxan från sångpedagogen också, det räknas väl också som plugg va?
Färdigskrivet och inskickatNu är det färdigpluggat för idag, som tur är ska inte hälsopedagogiken vara inne förrän 16 på fredag så det hinner jag få klart tills dess
Låg efter ett tag men nu är jag ikapp igen. Känns skönt
Vet inte om det blev riktigt sju timmar, snarare 6,5 om man skall vara ärlig... Energin mattades av på slutet
Men jag fick gjort allting jag hade planerat att få gjort så det känns bra ändå, idag släpps en av hemtentorna så nu är det bara att ta nya tag!