Hade glömt bort att jag tackat ja till en kurs i höst

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan man inte använda Google?Apropå böcker. Jag vågar inte sälja minaHar sålt av en del genom åren men har fortfarande 10+ kvar. Tveksamt om jag någonsin kommer läsa någon av dem (igen) men kan inte släppa tanken på att jag kanske behöver slå upp något någon gång
![]()
Kan man inte använda Google?![]()
Det finns bibliotekNu känner jag mig uråldrig men min första tanke var: "Men böcker är ju enklare!"Men det är delvis sant. Jag är utbildad inom vården och en stor del är mer "tänk"/filosofier snarare än rena fakta.
Det finns bibliotek![]()
Men 16:e är väl inte omöjligt? Jag var typ 21 reserv på en utbildning och jag tänkte att det var kört. Planeringen på jobbet bara "ja men då kommer du ju in." Det gjorde jag men jag valde att skippa det. Det var dålig timing med livet i övrigt det året.Jag kom inte in på nåt. Anmälde mig ju sent och hoppades som fan att jag skulle ha tur nog men icke. Är typ biljonte reserv på två stycken och sextonde reserv på en.
.
Yes!@Amha Nä jag hoppas att 16:e inte är omöjligt. Vi får väl se helt enkelt. (håll gärna en tumme för mig)
Den där jag är 16:e heter Språk och Samhällen i AfrikaVad är det för något du tänkte läsa?
Haha! Ja det verkar inte bättreDen där jag är 16:e heter Språk och Samhällen i Afrika. Tänkte nörda ner mig lite
.
Åh vad trist, men jag hoppas att du kommer in på den som du är 16.e reserv på åtminstone!Jag kom inte in på nåt. Anmälde mig ju sent och hoppades som fan att jag skulle ha tur nog men icke. Är typ biljonte reserv på två stycken och sextonde reserv på en.
.
TackÅh vad trist, men jag hoppas att du kommer in på den som du är 16.e reserv på åtminstone!
Jag tänker inte köpa en enda bok före jag börjar, en som gått ut tidigare sa att dom flesta tvåor säljer sina böcker till ettorna.
Eller borde jag handla redan nu?
Varför slutade du med det?Brukar gå att handla av äldre kursare. Skolorna/utbildningen brukar ha fb-sidor också där man kan efterfråga litteratur.
/från en som slutade köpa även begagnat redan tredje terminen