Bukefalos 25 år!

Vi som pluggar del VII

På fredag får jag reda på hur det har gått för min inlämning om barns perspektiv och barnsperspektiv 😇 Igår skickade jag in matematik uppgiften om matematikens utveckling genom läroplanerna, skickade in den 2 dagar innan deadline, så det var skönt 👍

Det gick egentligen bra på inlämningen, ska bara komplettera lite med mer kring ett begrepp, har redan ändrat i texten, så väntar bara på att få lämna in igen, så ser den som godkänd i stort sett. ;) Matematik inlämningen kändes bra också :)

Spännande, ena kursen har sista ordinarie examination måndag _efter_ att terminen har slutat. Kan man ens göra så?

Vi ska skriva ut posters på a1 till imorgon kl 9. Vi sa till i tisdags att ingen av plotterskrivarna funkade. Först nu är tekniker på väg :banghead:

Idag har jag haft muntligt redovisning i språk, va på 4 hp. Kändes bra, får reda på om någon dag vad betyget blir. ;) Va om olika teorier och om vilka språkliga begrepp som barnen kan utveckla i olika miljöer, samt om empati.

Liknande trådar

Kropp&Själ Jag har beslutat mig för att genomgå fetmakirurgi, en gastric sleeve sa läkaren att det blir. Tänker nu att jag inte är ensam på buke...
2 3
Svar
56
· Visningar
3 030
Trädgård&Växter Fast jag tänker att det en apotekstekniker får lära sig på sin utbildning inte hör till allmänbildning. Jag tycker det hör till...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
2 170
  • Artikel
Bukefalosnyheter Om en månad fyller denna sida 25 år. Genom åren har det ibland sagts att det var bättre förr, att användare var trevligare förr. Jag...
2
Svar
23
· Visningar
2 316
  • Artikel
Bukefalosnyheter Denna gång har jag grävt upp några enskilda sidor mestadels från 1996. Det handlar om två enkäter. En mest gällande dessa sidor...
Svar
0
· Visningar
452

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Gangsterrap och samhällets respons
  • Vad gör vi? Del CXLI
  • Störiga saker vi stör oss på, del 18

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2021 - del 2
  • Annonsera mera hundar