Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grattis! Tycker verkligen salstentor är de värsta av alla tentor.![]()
Va! Nej, salstentor är så mycket bättre än hemtentor. Hatar den där ångesttillvaron man lever i under perioden man skriver hemtenta. Urk!
Enda fördelen med hemtenta är att man kan få komplettera istället för att skriva om hela tentan om man skulle bli underkänd.
*kl*
Åh, jag e så peppad inför skolstarten! Kan fortfarande knappt fatta att jag kom in... Nu håller jag på att skramla ihop all kurslitteratur för terminen. Som tur är har jag en bekant som kan låna ut lite böcker till mig, men trots det återstår det fortfarande typ tio..![]()
Du kanske har berättat det men jag har missat det. Vad ska du läsa?
Kl
Nån som känner igen känslan när det känns som att man nästan läst klar nästan all litteratur till tentan och tycker man har grepp om det mesta, och sedan slänger ett getöga på lappen där all litteratur står och inser att det är 19048763284 saker kvar att läsa och tentan närmar sig med stormsteg..?![]()
Filosofi är det knasigaste ämnet någonsin och jag blir galen![]()
![]()
*kl*
Ni som hängt i tråden länge. Är det lönt o läsa igenom hela för att få reda på vad ni pluggar till?
*kl*
Ni som hängt i tråden länge. Är det lönt o läsa igenom hela för att få reda på vad ni pluggar till?
..
En liten, liiiten del av dagen ska ägnas åt kris och utvecklingsboken. Hur vi fungerar vid kriser. Jag är klar med uppgiften som sådan men det går alltid att traggla lite till med texten.
Hospitality Management
socionom.
*kl*
..
En liten, liiiten del av dagen ska ägnas åt kris och utvecklingsboken. Hur vi fungerar vid kriser. Jag är klar med uppgiften som sådan men det går alltid att traggla lite till med texten.
Komplettera? Hemtenta? Åh nej, gör vi en onlinetenta så gör vi om HELA tentan.