Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ta ett steg utanför din bubbla och tänk på att studierna inte är allt.Så brukar jag göra oavsett vad det gäller. Livet består av många delar, fokusera på något lite mer positivt istället.
![]()
KL
Är det någon som har tips på hur man ska lägga upp exjobb? Det går trögt att komma i gång.Är ju inte så många månader kvar.
En bok jag tycker verkar bra är "How to write a thesis" av Rowena Murray. Har du ämne, problemformulering och allt sådant på plats?
Usch, förstår att det är jobbig period nu. Men jag tror att det är jätteviktigt att inte falla ner i negativa tankespiraler (men jag är själv likadan) för då går det per automatik dåligt. Känslor har stor inverkan på hur/vad men presterar. Du klarar detta!![]()
Ta ett steg utanför din bubbla och tänk på att studierna inte är allt.Så brukar jag göra oavsett vad det gäller. Livet består av många delar, fokusera på något lite mer positivt istället.
![]()
JaSquie, du brukar svara klokt när jag är inne i mitt "plugget-är-allt"-mode
Men jag vet hur svårt det är att tänka rationellt när man är inne i det...
Jag tvivlar start på om jag klarar det här. Det här har blivit övermäktigt. Det har hänt lite till under veckan som gjort att jag faller. O jag vet inte hur i hell jag ska klara mig ur det här. Jag vet inte.
I min värld så är det allt. Utan studier och utbildning är jag körd. Jag har inget att backa på utan det här är min väg ut.
Jo.en Squie i balans brukar vara klok. En Squie i icke existerande balans är rätt...hm... tja...sådär.
Hur går det för alla?Och hur går det för dig, Squie?