Victor hugo dressage

cactuspower

Trådstartare
Är det någon som har en sådan kavaj (eller annan VH kavaj) vad tycker ni om den? Är den prisvärd, hur är kvalitén på den osv.?
Vilka "kroppsformer" passar den? Är väll själv ngt mullig... :o :p

Sv: Victor hugo dressage

Jag har några VH kavajer och jag tycker att dom klart är värda sitt pris. Man ska nog vara rätt normal byggd för dessa kavajer.
Men tycker inte att VH ullkavajer är värda sitt pris = blir lite konstiga efter tvätt.
Jag tycker även om Drako kavajerna i och med att dom har sinna veck bakom armen = jätte bra om man vill ha lite extra rörelsefrihet.
Dom är också klart värda sitt pris.

Jag har en! eller hade, sålde den för ett tag sedan.
Kvalitén har varit superb, hållt i massa år och inga noppor eller så och är relativt lätta att tvätta. Helt klart prisvärda och dessutom väldigt snygga.
Vilka kroppsformer dom passar.. ja,hmm det vara svårare. Mina har suttit väldigt bra på mig och jag är rätt smal, men bred över axlarna. Dock så är det lite avrning på den om man har vältränade armar, jag råkade spräcka en söm på en kavaj när jag provade och var tvungen att gå upp en storlek bara för att få ordentlig plats för armarna :o

Okej antar att det bara är och testa sig fram om de passar eller ej då.
Såg att de saluför dessa kavajer i den lokala ridsportbutiken så då kan man ju testa där och se om de passar!

Vill gärna veta vad fler tycker om dessa kavajer..

Liknande trådar

Hästmänniskan Ja som rubriken lyder. Det är så trist för det är en otroligt kapabel hästmänniska, snäll och go och hjälpsam. Men det började förut vid... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
11 571
Skola & Jobb hej jag är sjukskriven på deltid sen längre tid tillbaks. har kontakt med vården osv. alltid varit sjukskriven 3 mån åt gången -- sen...
Svar
14
· Visningar
1 885
Senast: Modest
·
Träning Jag lämnade iväg min häst till ryttare för försäljning och efter lite uppmärksamhet har det nu blivit dragkamp om hästen från flera...
Svar
4
· Visningar
2 046
Senast: Waikiki
·
Kropp & Själ Jag har hamnat i ett dilemma med mig själv ang trådrubriken. Jag har alltid haft lite svårt för att bli bjuden på saker, ekonomiskt... 2
Svar
34
· Visningar
5 751
Senast: _Taggis_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Somna in hemma
  • Uppdateringstråd 31