Vid vilken ålder får era barn rida ensamma?

Sv: Vid vilken ålder får era barn rida ensamma?

ja tror ja va 101 första gången helt själv:) o första gångn ja satt på en häst va ja 3 men då red ja ju inte men ja satt iaf på den :p

haha de va smidigt xD hehe men ja tror nog ja va trött när ja skrev de så får skylla på de :rofl::rofl::rofl::bump: hehe mena 10 såklart xD

Sv: Vid vilken ålder får era barn rida ensamma?

Min flicka fick sin första ponny som 3-åring. Började rida/hoppa som 6-åring är nu 12 år, men får fortfarande inte rida ut själv, vad som helst kan ju hända oavsett hur snäll hästen är:smirk:

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 598
Senast: Edla
·
Övr. Barn Min äldsta fyller 6 år till sommaren. Hittills har vi "bara" haft födelsedagskalasen för närmsta släkten, men det har ändå blivit mellan... 3 4 5
Svar
84
· Visningar
4 266
Senast: Kilauea
·
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 608
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra... 10 11 12
Svar
223
· Visningar
12 609
Senast: lilsan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka