Bukefalos 28 år!

Vikttråden 2013 nr 2

Sv: Vikttråden 2013 nr 2

Ja det tycker jag med är svårt. Just mellan alla de onyttiga tillfällena. Egentligen hade det ju bara varit att äta väldigt väldigt nyttigt så hade det ju varit lugnt. Men det är så svårt! När man vän ätit sött vill man ha mer. Och samma med den onyttiga maten. Men i teorin är det lätt :)
 
Sv: Vikttråden 2013 nr 2

Invägning idag och 74,6 kg. Lite upp sedan förra veckan (74,3) men det är okej, jag har varit på 1 glöggparty, ett julbord, ätit 3 påsar skumtomtar (det bästa med julen förutom chokladen) massa mögelost osv. Där emellan har jag ätit linsgryta och kålsoppa så lite resultat har det gjort.
 
Sv: Vikttråden 2013 nr 2

Här går det uppåt 75,9 kg. Julbord och hejdlöst frossande på godis ger definitivt plus på vågen.
 
Sv: Vikttråden 2013 nr 2

Kl
Den 5/12 vägde jag 72,6kg idag väger jag 75,2.
2,6 kilos uppgång denna jul. Dock blev inte julen som tänkt. En liten operation och sjukskrivning. Och ingen träning på en månad. Men nu är jag igång igen med promenader och den 18 får jag även börja träna igen. Så jag kommer nog ta igen detta tror jag.
 
Sv: Vikttråden 2013 nr 2

Det fixar du fort bara du kommer i gång! Dessutom är det nog inte många av oss som inte har gått upp i vikt under jul. *pepp*
 
Sv: Vikttråden 2013 nr 2

Ja jag tror med jag tar igen detta. Idag stod vågen på 74.7kg så 0,5 kg av julkilona är väck. Kunde varit mer då helgen inte blev så nyttig som den borde.
 
Sv: Vikttråden 2013 nr 2

71.6 kg idag.
2.6 kg kvar till målet.
Det går inte snabbt men huvudsaken är att det går neråt ;)
 
Sv: Vikttråden 2013 nr 2

Jag vägde in på 73,5 i slutet av februari och idag väger jag 75,0, med en peak på 76,5 för någon vecka sedan. Jag fattar inte vad som hände, men det är bara att hänga i och fortsätta och försöka göra bra val.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
28 151
Senast: EmmaW
·
Hästvård Jag har bokat tid hos veterinär självklart, skulle dock gärna få hjälp att spåna lite kring detta innan besöket. Bakgrund: Två...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
11 238
Senast: skuggi
·
  • Låst
Övr. Barn misslyckades tyvärr :cry: Hur orkar man fortsätta på den här tunga resan, hur klarar man nederlag efter nederlag utan att veta om...
2
Svar
27
· Visningar
2 528
Senast: solbacka1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp