P
prallan
Sv: Vikttråden 2013
Kl
+1cm
Semlor ( 1,5 st) och stora portioner... Skärpning!!!
Kl
+1cm

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
KL*
Förra veckan var ett härke, lingonvecka och cravings from hell. Klarade mig hyfsat i allafall tror jag och höll koll på kalorierna. De smet visserligen iväg över mina 1400kcal/dag - men inte speciellt mycket, och hela tiden under "normalmängd" = i mitt huvud borde vikten stått still i allafall.
Igår lyckades jag, till min egen stora chock, med att äta både frukost, middag och en semla och ÄNDÅ ligga under med 400kcal på kvällen!<-- Jag!
Jag tackar och tar emot liksom, framförallt eftersom ryggen bråkade igår och det inte blev någon motion att tala om.
Eftersom jag inte väger mig eller mäter mig så har jag egentligen ingenting att gå på, men känner att kroppen börjar bli tightare generellt. Nyckelbenen framträder mer och mer, nytvättade jeans går att knäppa som vanligt (inte tvingas igen för att sedan töjas till vettig storlek.) och framförallt så märker jag att magsäcken blivit mindre - jag orkar helt enkelt inte äta på samma sätt som innan! ^^ Sockersuget försvinner (men JÄVLAR så gott det var med semla!
) mer och mer och jag klarar allt mindre socker.
Den vanliga colan är utbytt mot Zero, nu dricker jag max ett-två glas när jag dricker, men det är onödiga kalorier.
Tips förresten till alla som älskar läsk, blanda Fun Light med bubbelvatten! Blir supergott! ^^
Nej men överlag så är jag på G känner jag. SKÖNT! Har ett bröllop att gå på i Augusti och då ska jag kunna ha klänning utan att känna mig som en val.
Alla är så duktiga!! Hejja hejja!![]()
Fast det är nog väldigt olika om t.ex. Zero och Pepsi Max trickar sockersuget. Jag dricker Pepsi Max och det ökar inget sockersug hos mig. Enda gång jag känner rejält sockersug är vid ägglossning och då är jag livsfarlig
I övrigt behöver jag en spark i ändan när det gäller motion fast egentligen borde jag bli motiverad. Jag äcklar ju tydligen folk när jag är tjock.
Jag tror, obs tror, att hon menade att den vanliga colan är onödiga kalorier även om hon bara drack 2 glas åt gången eller per dag.
Precis så jag menade! ^^ Dricker läsk enbart på helgen och då max 2glas om dagen - men med vanlig cola så är det ändå över 100kcal/glas och det känns onödigt. Då tar jag hellre zero och slåss lite med sötsuget.![]()