Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ibland kan jag också jogga utan att bi svettig, oftast vid svalt väder. Men då är det turer på max en halvtimme. Om jag promenerar raskt lika länge blir jag dock svettig. Där beror det nog en hel del på klädseln som jag ju anpassar mer när jag joggar.Jag är nog helt enkelt en människa som svettas ganska lite. Om det är minusgrader kan jag lätt jogga en runda utan att bli svettig.
När jag hade luftrörsinfektion för 2,5 år sedan hade jag nästan rutor när jag hade hostat färdigt och blivit frisk. Dock berodde det nog mest på att jag gick ner typ tre kg under min sjukvecka.Börjar fundera på om man kan få magrutor av att hosta? Om inte så tycker jag att det borde införas!
I know the feeling... Jag köpte lite lösgodis mest för att muntra upp mitt boendesällskap som är förkyld, och för att jag var lite lite sugen på frukt- och skumgodisar. Nu har jag vräkt i mig majoriteten av godiset, av ren ohejdad vana för att jag var nära godispåsen. Och nej, jag är inte nöjd. Jag är proppfull.Värsta är väl att jag egentligen inte var sugen, hade inget sötsug alls. Men var arg, trött och grinig så jag proppade i mig godisarna bara för att![]()
Reykur: Whoa! Starkt jobbat! Men 4,4 kg på två veckor, det är mycket! Kanske för mycket?
Laddar för bananleverans på måndag!![]()
![]()
Tips från min dietist - Druvsocker!Japp, nya tag i morgon!
Värsta är väl att jag egentligen inte var sugen, hade inget sötsug alls. Men var arg, trött och grinig så jag proppade i mig godisarna bara för att![]()
En kort förvirrad stund trodde jag att du har beställt tio kilo bananer för att ge dig på banandieten. Det förvånade mig en smula, för det verkar inte alls vara din stil att köra den typen av dieter.![]()
![]()
Nej nej, en eller två bananer om dagen får räcka.
Har för övrigt klämt en redan idag, jag har börjat göra smoothies till frukost. Hallon, björnbär, banan, lättfil och ett par matskedar sojamjöl. Nom.
.*kl*
Jag körde en mittemellan lösning och köpte 14 tulpaner idag :-)
Tack för det fina stödet hörre ni![]()
Spännande kombination! måste prova nån dag![]()