Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
87.3 så nästan ett kilo till. Tror dock att det mest har med den upprörda tarmen igår att göra.
Ruskig huvudvärk idag och kan inte svälja Naproxen och får inte utan omeprazol. Blä.
![]()
Det går neråt med ett halvt kilo, synd att den inte räknar halvkilon![]()
Det gör den, men du måste använda en punkt istället för komma! Alltså 87.5 och inte 87,5 (exempelvis).
![]()
Vad har ni för förhållningssätt till vikten? Är det jakten på förlorade kilon? Storlekar? Kanske ett stundande bröllop? Utsidan eller insidan? Berätta gärna!
Vad har ni för förhållningssätt till vikten? Är det jakten på förlorade kilon? Storlekar? Kanske ett stundande bröllop? Utsidan eller insidan? Berätta gärna!
I´m in!
Ålder: 27
Längd: 177
Vikt: 83
Målvikt: 61 - 64
Har legat på vad jag anser är min normalvikt/den vikt jag mår bäst i, vilket är mellan 61 kg - 65 kg sedan jag var 20 år. Pga djup depression, ångest, sjukskrivning, noll energi, motivation och tröstätning senaste året har jag alltså gått upp ca 20 kg. Jag HATAR det. Har alltid trivts med mig själv och tyckt att jag ser bra ut - well, not so much anymore. Mår nu i princip helt ok psykiskt igen och anser därför att det är dags att ta tag i detta. Vet att jag kommer vara så himla glad och nöjd med mig själv om jag klarar det. MEN, gudarna ska veta vad svårt det är! Aldrig behövt tänka på att gå ner i vikt tidigare i mitt liv. Har så svårt att komma ur den "onda spiralen" där latheten och frossandet har tagit över.
Nu har säkert dessa frågor behandlats innan, men orkar inte läsa igenom hela tråden:
-Hur håller ni motivationen uppe?
-Hur låter man bli att överäta och att äta onyttigheter?
-Går ni på någon speciell diet eller hur äter ni för att främja viktnedgången?
-När försvinner den överdrivna hungern och suget, och vad gör ni för att avleda dessa när de kommer?
-Hur mycket motionerar ni eller med vad och hur mycket tränar ni? Tvingar ni er själva till det eller går det lätt som en plätt?
![]()