Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja om resultaten blir så fina som dina @Petronilla förstår jag att det är kul att mäta istället
Jag tycker att det är så svårt att mäta för det känns som att jag behöver sy fats måttbandet så att det blir på samma ställe varje gång.
Tack för ett bra tips!! Det där hade jag inte tänkt på alls...Använd ett riktmärke som inte är på din kropp, utan något fast riktmärke som t.ex. ett hyllplan i en bokhylla som du ställer dig framför när du mäter. Då blir det mätt på samma ställe varje gång. Det är inte lätt att mäta likadant varje gång, speciellt inte under en viktnedgång då naveln flyttar sig, födelsemärken åker åt alla möjliga håll och midjan sjunker ner.
Viktmässigt skulle man kunna hävda att det går bra, men egentligen är det hel katastrof. Jag har gått ner 4 kg på 3 veckor. För två veckor sen tappade jag sötsuget och senaste veckan har jag tappat all lust att äta över huvud taget. Jag vet att det beror på oro och lätt depression, men jag vet inte hur jag ska ta mig ur det. Meningen är inte att jag skulle tappa vikt såhär. Just nu är jag bara så trött och ledsen att jag inte ens orkar med min häst.
Detta borde ju vara en tråd för sig. Men ni får gärna komma med lite muntra tillrop i denna tråden för jag tror att jag behöver det just nu.
Idag har vi en två dag igen.
Tur man har mycket att fundera på när man är på jobbet så man kan bortse från att man är hungrig.
Jag är impad av er son kör 5:2, jag hade aldrig klarat det.