Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Marie J. Det låter väldigt enkelt, men det sitter i huvudet. Själv blev jag väldigt hjälpt av att köra LCHF i början, då man inte är hungrig hela tiden. Nu kör jag inte riktigt lika strikt, men försöker att dra ner på kolhydraterna och framförallt ta bort allt socker och sötningsmedel.
Jag har kört efter kostdoktorns råd om hur man går ner i vikt och det funkar för mig.
LCHF är jag emot på alla sätt och vis. Tänker inte diskutera vidare.
Jag äter allt men inte alltid och motionerar om jag inte som nu har varit förkyld. Ganska sund grundsyn.
Däremot kan jag få doppar då jag är less och skiter i allt. Och då hjälper inte diet i världen.
Marie J absolut, jag tänker inte pracka på dig något du inte vill ha. Själv förstår jag dig till fullo,
då jag varit fet hela mitt vuxna liv. Två gånger har jag lyckats ta mig ner till 80 kg men sedan
brakar tillvaron och jag har ätit upp mig igen.
Den här gången har jag ju liksom inget val då jag fått diabetes och då är det bara att kämpa vidare.
Jag börjar tycka det är skönt att ha gått i spåret. Det är tungt att komma ut, men skönt när man är klar.
Lycka till!
Får jag i mig en liter vätska idag så blir det hemgång ikväll.
Och fortsatt flyt i tre veckor.
Tur att jag köpte en stavmixer...
Igår hade jag gått ner 1.5kg sedan operationsdagen så det går ju åt rätt håll![]()
Oj, är du fortfarande kvar på sjukan!Hoppas att det är slutstrulat med maggen sen!
Igen, åkte ju hem i fredags.