Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kom på sent igårkväll att jag faktiskt tog mina mått den 5/12. Glad överraskning må jag säga att ha minskat 15 cm i midjan och 7 cm på höften!
*Kl*
Jag har varit förkyld i flera veckor nu, varav senaste veckan riktigt rejält så vill inte göra så stora förändringar då. Men har börjat försöka ändra tankesättet lite, har tex inte "unnat" mig skräp bara för att jag är sjuk. Däremot har jag ibland valt mackor istället för att inte äta något alls då mat inte alls känts lockande.
Snart kommer min vardag att se lite annorlunda ut då jag kommer gå från att studera på distans (dvs vara mycket hemma) till att ha praktik på annan ort och veckopendla. Hoppas att jag kan nyttja det till att vända mina matvanor en del, mer "bra" mat på regelbundna tider och mindre småätande.
Men det blir till att mäta i morgon istället så får jag väl väga mig varannan vecka eller en gång i månaden så slipper jag bli fixerad av det.
Tycker att det här citatet av en "livscoach" passar bra in här som peppning:
"Hur vill Du att din vardag ska se ut, vad ska den innehålla och hur skapar du plats för det som är viktigt för
dig? Ju tydligare din vision är och ju mer du fokuserar på den, desto troligare är det att den förverkligas. Och ha roligt på vägen, genom glädje får du direkt kontakt med din kreativa kraft.
Vad kan Du börja med redan idag?
Välj bort ord som:
* Borde
* Måste
* Får inte
* Kan inte
Ersätt dem med:
* Jag vill
* Jag vill inte
* Jag väljer att
* Jag väljer att inte"