Bukefalos 28 år!

Vila i frid, älskade vän

Sv: Vila i frid, älskade vän

:cry: Nej nej nej. Så fruktansvärt, lilla hjärtat, fortfarande valp. Alla mina tankar går till dig och husse i er sorg.
 
Sv: Vila i frid, älskade vän

Är det vallhund som har lagt upp en youtube film förut? Minns att den är så fin. Om någon har länken vore jag tacksam.
 
Sv: Vila i frid, älskade vän

Fick precis mail om att jag var anmäld till SKKs uppfödarutbildning.. Då brast det igen.
Det var ju Alice som skulle bli vår stamtik. Kommer aldrig hitta någon som hon igen. Varför ska jag gå utbildningen då?

:cry:
 
Sv: Vila i frid, älskade vän

Men nej :cry: Tårarna trillar - fina, fina Alice! Mina kondoleanser och tankar till er :cry:
 
Sv: Vila i frid, älskade vän

Men fy!!! Kan inte mer än att beklaga!

Du kan såklart aldrig mer hitta en ny Alice, men det finns bra hundar, när allt har lagt sig får du hitta the second best.
 
Sv: Vila i frid, älskade vän

Åh neeeej! Stackars er! Fina Alice! :cry:
Massor med kramar till er! Jag vet tyvärr precis hur det känns och det är så fruktansvärt jobbigt.
 
Sv: Vila i frid, älskade vän

Jag beklagar djupt. Så otroligt tråkigt när en ung valp i början av sitt liv går bort. Det är klart att du ska gå utbildningen, även om det känns otänkbart just nu. Tröstkramar!
 
Sv: Vila i frid, älskade vän

Nä fy och usch, jag sitter med gråten i halsen och beklagar er förlust otroligt.

Det finns inget som tröstar nu, men vi ala känner med er.

Du vet var vi finns om du behöver stöd !
 
Sv: Vila i frid, älskade vän

Vill tacka alla som gett sitt stöd. Ord kan inte lindra sorgen men det känns bra att veta att så många tänker på oss.
 
Sv: Vila i frid, älskade vän

Nej, nej, nej!!! Jag beklagar verkligen! Så hemskt. Satt just och läste den andra tråden och blev så glad när det verkade som om hon repade sig. Sedan såg jag det här och blodet frös till is.
Krama och stötta varann alla tre. Jag beklagar, och tänker på er. Kramar
 
Sv: Vila i frid, älskade vän

Fy, vad hemskt :(. Men gå utbildningen om du klarar det, en ny Alice får ni som sagt aldrig men kanske någon annan som ni med tiden kan älska och som kan ge er fina avkommor till Alices minne. *Kramar om.*
 
Sv: Vila i frid, älskade vän

Massa kramar till dig Line. Jag trodde allt skulle ordna sig. Blev jätteledsen när jag läste denna tråden
 

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 715
Senast: Imna
·
Övr. Katt Det ofattbara har hänt. Det som aldrig fick hända. Nu finns inte min fina, vackra, underbara Leah längre. Leah, som jag alltid tyckte...
Svar
16
· Visningar
1 362
Senast: Caoimhe
·
Gnägg Lilla Kadde som jag visade upp här på buke för 6 år sedan. Ville så stolt visa upp min fina travare. Och trodde att jag skulle få en...
Svar
13
· Visningar
4 776
Senast: Varmblod90
·
Däggdjur Min älskade lille Hamlet har nu skuttat vidare till trappalandas evigt gröna ängar. HAMLET 2000-2011 Stå inte och gråt vid min...
Svar
7
· Visningar
1 631

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp