Bukefalos 28 år!

vildcamping gränna/visingsö?

escodobe

Trådstartare
Jag och sambon vill besöka polarmuseumet i gränna någon gång i vår. planen är att göra en helgutflykt av det. Eftersom hunden är med får det inte vara för varmt eftersom han får sitta i bilen när vi tittar på utställningen. Tanken är sen att gå omkring lite grann, äta polkagris och sova i fin natur. Antingen i tält eller i bilen. (jag letar faktiskt efter en ursäkt för att sova i bilen:p)

Var någonstans kan man vara där det är vackert och inte stör? Jag antar att ekskogen är naturreservat och har Tältförbud?
Campingplatser är inte direkt vår grej.
 
Sv: vildcamping gränna/visingsö?

Du kan ju alltid parkera vid hamnen och låtsas att du väntar på en färja. Fantastiskt vackert när soluppgången lyser på Visingsö.
 
Sv: vildcamping gränna/visingsö?

:mad:Alltså, nu blir jag nästan besviken! Buke brukar ju ha svar på ALLT!
 
Sv: vildcamping gränna/visingsö?

*räcker försiktigt upp handen*

Mig veterligt (men jag är INTE lokalbefolkning) går det endast färja till Visingsö från Gränna.

:D
 
Sv: vildcamping gränna/visingsö?

Jag hintar till en jag tror är rätt person till att hjälpa dig. :)
 
Sv: vildcamping gränna/visingsö?

På gränna eller visingsösidan?

Jag sov i bilen på grännasidan, men Visingsö borde ju rimligen vara bättre om man nu ändå är på semester (jag var bara på väg från punkt a till punkt b och drabbades av akut trötthet).
 

Liknande trådar

Hundhälsa Jag behöver råd.. Det blev ett långt inlägg, men jag hoppas någon orkar läsa det ändå. Har en schäferhane på fem år, som kort och gott...
2
Svar
20
· Visningar
6 751
Övr. Hund Jag och min sambo bestämde oss under veckan; att det nu var dags för hela stora flocken att ge sig ut på en gemensam fjälltur. Vi bor så...
2
Svar
37
· Visningar
2 608
Senast: MrsScabtree
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp