Vilka färger har ni till era fux?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare afsana
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 32
  • Visningar Visningar 4 276
Sv: Vilka färger har ni till era fux?

Min kille får ha grönt mestadels
7953136.jpg

Annars har jag blått eller grått

Har i princip alla färger, men basen är väl brun, beige, grön och brun. Tycker en fux passar i nästan alla färger utom rött,haha!

Grönt, svart, vitt (på tävling), rött och brunt.

Jag använder gärna svart till ridning. Svarta schabrak har jag två stycken med olika passpoal. Har även ett grått med rosa detaljer- köptes enbart för att matcha medryttarens rosa ridtröja :D
andijattefin.jpg

I övrig utrustningsväg så har vi mörkblått, mörkbrunt, mörkgrönt och ljusgrönt.

Jag tycker själv att min rödfux passar bäst i mörkblått.

Tycker blått och vitt passar på alla fuxar, och mörkgrönt passar på ganska många men inte alla..

*kl*
puttar upp denna tråden :p
har tänkt ha grönt och mörklila som färger till min pålle.
Han är mer koppar fux eller vad man ska säga
Vinter Sommar

beigh (stavning? :confused:) är nog den fulaste färgen på fuxar, tkr jag.. annars kör jag dom flesta på min fuxpolla :)

tycker att fuxar passar bäst i gult:) och orange är fint också. bruna och beige färger är också väldigt fint om man vill vara lite neutral.

har de allra flesta färger till min fux. blått är nåt jag undviker som pesten då det är fruktansvärt fult på honom:devil: ljusblå kaaan han se bra ut ibland.

några bilder:
http://1SandrA1.bilddagboken.se/ind...kPTE3MDI4ODgxMCZ0PTEyMDM4OTQwMDEmY3VycmltZz0x

http://1SandrA1.bilddagboken.se/ind...3Mjc4Nzk3MCZ0PTEyMDQzMjYwMDEmY3VycmltZz0xMQ==

http://1SandrA1.bilddagboken.se/ind...kPTE3Mjc3MjYwMCZ0PTEyMDQzMjYwMDEmY3VycmltZz01

det var iaf svart, orange och beige det:p och vit/röd på bootsen i hagen:p lite rött på schabraket också:p grön var det väl på grimman också...

Senast ändrad:

jaa :confused: hur kan man tycka röd e snyggt eller blått eller någon övrig färg??
smaken e som baken...o tur e väll de!!
spelar ingen roll vad för färg hästen har heller, huvud saken är väll att du/ni trivs eller??? och att just du tycker att ni ser bra ut !!
o har man en favorit färg så har man !!
VÄX UPP:devil:

Jag har mest brunt och marinblått till min svettfux. Han passar även i creme, men det har jag inte så mycket av...

Ursäkta dåliga bilder

Brunt:

IMG_2826.jpg

IMG_2727.jpg

Marinblått:

IMG_2213.jpg

Marinblått/grönt/vinrött :p :

IMG_2180.jpg

Liknande trådar

Avel Funderingarna går lite kring att betäcka min swb och jag har såklart lite koll på en del hingstar. Men det är ju alltid ett sammelsurium... 2
Svar
38
· Visningar
3 721
Senast: Hedwig
·
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
766
Senast: fio
·
Hemmet Sitter och planerar nya tapeter i några rum. Svårt att bestämma sig för hur man vill ha det. Ni som har tapeter, kan ni inte lägga ut... 2
Svar
31
· Visningar
1 185
Senast: abc
·
Utrustning Jag har aldrig ridit i något annat än klassiska säkerhetsstigbyglar med gummiband (jo, ett par plaststigbyglar av enklaste snitt utan... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 238
Senast: Capybara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka