Vilka hinderstöd?

Haha
Aj då... Hur många har gått sönder för dig? Man kan behöva köpa lite fler skållor alltså? Jag gjorde precis en beställning på tio stöd hos dem :angel:

Och jag beställde av safety system i går. Har länge varit på gång att köpa nytt hindermaterial, men inte blivit färdig att sätta mig ner och jämföra och välja. Tack vare din tråd fick jag tummarna loss!
 
Kanske tre-fyra stycken, men mina är väldigt sparsamt använda, har mest travbommar och sockerbitshinder framme. Har man en klantig häst kan det vara en idé att köpa några extra.

Tack för svar! Jag kommer inte hoppa varje vecka, någon gång ibland och hästen är hyfsat försiktig. Har inte tänkt låna ut mina hinder till någon annan :p Så det får gå! Hoppas att jag inte kommer att bli besviken nu... :d
 
Haha


Och jag beställde av safety system i går. Har länge varit på gång att köpa nytt hindermaterial, men inte blivit färdig att sätta mig ner och jämföra och välja. Tack vare din tråd fick jag tummarna loss!

Va bra! Jag har också lurat på det ett tag men kände till slut, vad väntar jag på? Ska jag lägga pengarna på det kan jag lika gärna göra det NU :D

Hoppas att vi båda blir nöjda!
 
Va bra! Jag har också lurat på det ett tag men kände till slut, vad väntar jag på? Ska jag lägga pengarna på det kan jag lika gärna göra det NU :D

Hoppas att vi båda blir nöjda!

Ja, det är många pengar! Har hindermaterial i trä nu, men efter 14 år utomhus är det ganska slut. Och ska bli skönt att slippa underhålla så mycket.
 
Ni blir nog nöjda! Det jag har ångrat är att jag inte köpte tyngre bommar, tycker mina är för lätta att ha som travbommar. Och det är ju mest det jag använder dom till.. Stöden har fungerat bra än så länge!
 
Ni blir nog nöjda! Det jag har ångrat är att jag inte köpte tyngre bommar, tycker mina är för lätta att ha som travbommar. Och det är ju mest det jag använder dom till.. Stöden har fungerat bra än så länge!

Jag får fortsätta använda mina dåliga träbommar till det :p:p
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag köpte en underbar kavaj i vintras. Jag har en kavaj (och även en del andra plagg) från samma märke sedan tidigare, som tvättas i 30...
Svar
2
· Visningar
868
Senast: Liten
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 131
Senast: __sofia__
·
  • Artikel
Dagbok Först tänkte jag skriva i en kropp som inte orkar, men grejen är att ju längre tid jag varit sjuk desto mer en del av mig känns kroppen...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 447
Senast: manda
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 799
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Kaninskrik
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • WE-tråden
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp