Vilka märgben?

Wira hittar sina ben själv. Hon är en hejare på att nosa upp rådjurshorn i skogen, har en hel hög hemma. Så hos oss är det rådjurshorn som gäller. Senast igår kom hon med ett som hon sniffade upp.
 
Idag hade den lokala Icahandlaren inte sågat sönder sina märgben! Utan jag hittade tio långa enkilosben för första gången på länge! Köpte 3 st till min ridgeback. Två ligger i frysen och ett ligger nedgrävt bakom en soffkudde i väntan på att få rätt smak ❤️ Han blev så glad! Och vaktar sitt fynd för katterna till och med! Han brukar aldrig vakta mat... Gissar på att benet dyker upp i övermorgon... och blir då avgnagt och urslickat. Han älskar verkligen sina märgben.
 
Gammal tråd men...
Köper 15-kiloslådor på den Hundtjänstbutik som hyr in sig på min arbetsplas.
Svenska ben.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Vill börja med att säga att den som vet eller har en aning vem jag är får gärna behålla det för sig själv.:) Ska försöka skriva så...
2
Svar
31
· Visningar
4 721
Övr. Hund Nu börjar jag bli desperat här.... Det är så att jag och hunden, whippet på 11mån, flyttade in hos min mamma och mina 2 småsyskon för...
2 3
Svar
42
· Visningar
6 924
Senast: pumah
·
Hästvård Detta kommer bli ett långt inlägg men jag behöver verkligen bolla tankar med Er och höra Era åsikter om min och min hästs situation...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 676
Senast: Magica
·
Övr. Hund ÅÅÅÅÅÅÅ idag skedde ett mirakel, genombrott...kalla det vad ni vill! Melvin har för första gången varit ensam hemma i drygt 1 timme UTAN...
Svar
2
· Visningar
1 125
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp