Vilka möbler använder man egentligen?

Tack för era svar! Jag har tagit tillbaka min gubbstol i bruk, men den räcker inte till... Men att antingen hänga upp krokar eller skaffa en betjänt som sagt skulle kanske vara något. Jag funderade på ifall man skulle kunna fixa ett klädträd av ett träd som man sågar av grenarna på i lämplig längd o så ordnar en hållare på nåt sätt, hade kanske kunnat bli lite originellt o kul? =)

//r
 
Tack för era svar! Jag har tagit tillbaka min gubbstol i bruk, men den räcker inte till... Men att antingen hänga upp krokar eller skaffa en betjänt som sagt skulle kanske vara något. Jag funderade på ifall man skulle kunna fixa ett klädträd av ett träd som man sågar av grenarna på i lämplig längd o så ordnar en hållare på nåt sätt, hade kanske kunnat bli lite originellt o kul? =)

//r

Hittar du något träd i rätt proportioner låter det praktiskt och snyggt! Mina morföräldrar har gjort något liknande ute i trädgården att hänga redskap på, deras tycker jag är väldigt tjusigt.

Själv har jag en "tom" byrålåda i en av byråerna där jag bara slänger ned alla ickesmutsiga men använda kläder... problemet är bara att den sällan är det minsta tom :p
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 183
Senast: Snurrfian
·
  • Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
1 913
Senast: Görel
·
  • Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
1 931
  • Artikel
Dagbok Jo, jag ville ju öva på problemlösning när jag flyttade hit. Jag vet att jag sa det. Men jag tänkte mig nog mer problemlösning genom att...
Svar
3
· Visningar
774
Senast: svea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Lösa hundar
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp