Bukefalos 28 år!

Vilka ska vara med på WSG tävling?

Sv: Vilka ska vara med på WSG tävling?

Trailen gick rakt åt pipsvängen för mig. Vet inte vad som hände, men hon började skygga för bommar, tvärnitade innan galoppbommarna, tvekade innan bron.... *suck* hon har aldrig betett sig så förut. Var lagom glad på henne. Iaf kom vi 6a av.... 9 startande tror jag. (Jag red på tränsbett, vilket hon inte hade någon respekt för så det var nog därför som jag inte kunde rida ordentligt. Hon bet sig fast i bettet och jag kunde inte få loss henne)

I horsemanshipen bytte jag till stångbett, och oj vilken skillnad :cool: gick riktigt bra och jag kom 2a.

sen vann la din syster nån klass oxå??? (eller är jag helt fel ute?? :confused: ) väldigt fin å trevlig häst tycker jag!
 

Liknande trådar

Tävling Har aldrig besökt tävlingen tidigare och behöver lite tips och råd. Tänkte överraska dottern på 11 år med biljetter, men kan inte...
Svar
10
· Visningar
457
Senast: shebeen
·
Fritid I juni kommer jag, sonen 8 år och vovvarna åka norrut från Skåne på vår allra första campingsemester. Vi kommer vara borta 8-9 dagar...
Svar
7
· Visningar
423
Gnägg Verkar inte hitta någon GHS-tråd för i år, och jag hoppas att jag lägger den rätt! Nu är det inte många dagar kvar. Jag själv, precis...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 161
Senast: mars
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
4
· Visningar
450
Senast: hamilton1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Flämtningar
  • Guldfasanerna
  • Lastnät till bil

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp