Bukefalos 28 år!

Vilka ska vara med på WSG tävling?

attempt

Trådstartare
Vilka kommer på West Star's D-tävling och KM den 25 Augusti?
Vilka klasser ska ni vara med i?
;)
 
Sv: Vilka ska vara med på WSG tävling?

Jag funderade på att rida Trail eller något, bara för att vara med. Håller ju på med roping igentligen och det är det jag vill hålla på med men det kan vara roligt att testa trailen (diskade mig förra gången, min första tävling).
Än är det inte sista anmälningsdagen ;)
Annars kommer jag nog en stund och kollar bara, och fotograferar lite!

MVH Malin!! ;)
 
Sv: Vilka ska vara med på WSG tävling?

Mer info tack.
Men då är ju jag på ELMIA HÄST dom ville ha med oss i rasparad och barrelrace visningen. :love::cool::p
 
Sv: Vilka ska vara med på WSG tävling?

jo just det! den vet jag ju om men jag hade ju lovat att komma till Elmia Häst den helgen. Glömde bort datumet.:angel:
 
Sv: Vilka ska vara med på WSG tävling?

Om du ska dit och fota, så får du jättegärna fota mig och Cindi. ;) Meningen är att min mamma ska fota, men hon är inget vidare bra på det.. brukar oftast bli en bak, ett öra eller en hand när man senare tittar på dem :angel:

Jag ska vara med i klasserna:
Trail
Western Horsemanship och
Western ridning beginner
:p
 
Sv: Vilka ska vara med på WSG tävling?

jag skall eventuellt oxå vara med... skall starta min häst i Pleasure, Horsemanship å kanske reining

vilka är ni?? man borde ju vet a vilka ni är... ( hör ju inte till tråden men kan ju vara kul å veta om man skall till samma tävling!)

Mitt namn är iallafall Emma Carlsson ( med den lila hatten) red på en galen ponny som heter silca innan, men har nu en ny skäck som heter miss maya..
 
Sv: Vilka ska vara med på WSG tävling?

Renecca Eriksson heter jag, rider en fux med stjärn. Har oftast svarta jeans, och kommer nog att ha svart skjorta. Bruna boots.

Vore kul om man lärde sig att känna igen fler bukare när man åker på tävling.
 
Sv: Vilka ska vara med på WSG tävling?

som sagt har jag varit hos Klara i Tjeckien å tränat + att min ponny har börjat att lägga tungan över bettet:mad:, det enda som funkar är stångbett med tunport. Iallafall har jag (nästan) aldrig ridit me stång, så det kommer nog inte att funka..!

Jag kommer till tävlingen utan min fyrbenta...om inte min mamma stopar mig.

//frida
 
Sv: Vilka ska vara med på WSG tävling?

jag ska också vara med. =) ska starta pleasure och horsemanship antagligen.
 
Sv: Vilka ska vara med på WSG tävling?

va kul...hoppas att jag får åka....skulle vara kul å se er alla
 
Sv: Vilka ska vara med på WSG tävling?

vad tråkigt att du inte har med din pålle. Det brukar vara så roligt att se er tillsammans :)

Varför har han börjat med det där att ägga tungan över bettet nu då? Har du kollat munnen?
 
Sv: Vilka ska vara med på WSG tävling?

*kl*
Gör vi en sammanstälning av denna tråden precis innan tävklingen skall jag försöka fotografera en del ;)
Jag heter Malin Andersson & min ponny är en New Forest, vallack, fux, en vit strumpa fram och en bak. :d

Jag får ju inte missa "Charmy" :D
mvh Malin!!
 
Sv: Vilka ska vara med på WSG tävling?

Är Miss Maya korsn paint/welsh cob el e det fel häst jag tänker på?
 
Sv: Vilka ska vara med på WSG tävling?

Jag skall starta våran lilla för första gången i Pleasure walk & trott.. han e bara riden ca:15 gånger... Han heter Chaco´s Touch Down.

Och så skall jag rida min paint Jango Skunk 10 år... blir väl reining och nåt mer har inte bestämt mig än. :smirk:

Och jag heter Anna Dahlmark :bump:
 
Sv: Vilka ska vara med på WSG tävling?

*kl*
Gör vi en sammanstälning av denna tråden precis innan tävklingen skall jag försöka fotografera en del ;)
Jag heter Malin Andersson & min ponny är en New Forest, vallack, fux, en vit strumpa fram och en bak. :d

Jag får ju inte missa "Charmy" :D
mvh Malin!!



Hahah. Malin :crazy::D
 
Sv: Vilka ska vara med på WSG tävling?

*kl*
Gör vi en sammanstälning av denna tråden precis innan tävklingen skall jag försöka fotografera en del ;)
Jag heter Malin Andersson & min ponny är en New Forest, vallack, fux, en vit strumpa fram och en bak. :d

Jag får ju inte missa "Charmy" :D
mvh Malin!!

oups. haha hur tar man bort inlägg ? ;D
 
Senast ändrad:
Sv: Vilka ska vara med på WSG tävling?

vad tråkigt att du inte har med din pålle. Det brukar vara så roligt att se er tillsammans :)

Varför har han börjat med det där att ägga tungan över bettet nu då? Har du kollat munnen?


Förra gången va en skandal på banan!!!:o men..men!

Iallafall har en tandläkare kollat på honom å raspat å allt (noga me de).....hittade INGET fel. Dressyr tränaren frågar oxå vrf han har börjat me de nu....å inte tidigare. Nu är allt mkt bättre än innan....när jag köpte honom.

SKA tävla till våren med western, så tar jag distans nu i höst.

//frida
 
Sv: Vilka ska vara med på WSG tävling?

kan ju ta me anna:love:.... hehe som fotograferade förra tävlingen. Vet inte om hon skickade det till klubben som hon lova...:crazy:
 

Liknande trådar

Tävling Har aldrig besökt tävlingen tidigare och behöver lite tips och råd. Tänkte överraska dottern på 11 år med biljetter, men kan inte...
Svar
10
· Visningar
457
Senast: shebeen
·
Fritid I juni kommer jag, sonen 8 år och vovvarna åka norrut från Skåne på vår allra första campingsemester. Vi kommer vara borta 8-9 dagar...
Svar
7
· Visningar
423
Gnägg Verkar inte hitta någon GHS-tråd för i år, och jag hoppas att jag lägger den rätt! Nu är det inte många dagar kvar. Jag själv, precis...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 161
Senast: mars
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
4
· Visningar
450
Senast: hamilton1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp