Vilka termoridbyxor är bäst?

susanne

Trådstartare
Vilket märke skulle du rekomdera respektive avråda från?

Viktigast är att de är varma (såklart).

Sv: Vilka termoridbyxor är bäst?

Jag har köpt mina på Hööks och jag är jättenöjd med dom! Varma och bra passform, går upp en bit både fram och bak ovanför midjan och så har de hängslen som man kan ta bort. Helskodda är dom. Nu har jag bara använt dom kanske 10 gånger men tycker kvaliteten är helt ok Tror jag gav 329:- för dom.

Jag har Börjes-byxorna, de är varma och fungerar alldeles utmärkt :)

Är själv på jakt efter ett par thermoridbyxor så jag undrar jag också! B*rjes tyckte jag inte var så bra; klumpiga och breda och korta i modellen plus att skoningen blev ful jättefort.

Jag har ett par från Hööks har inte hunnit med att rida i dem än eftersom det givetvis blev varmt i och med att jag fick dem. Dem har i alla fall varit varma när jag varit och gjort i ordning hösilage i en halvtimme när det var -17 ute. Lite klumpiga om jag ska klaga men det är kanske svårt att avhjälpa

Jag har numera ett par Equiline.
Helt suveräna jämfört med mina gamla från H**k´s.

Equipage för ca 600 pix har jag. Rejält fodrade, bra passform. Har blixtlås hela vägen på utsidan + reflexrevärer vilket för mig är ett plus i vintermörket. Klart köpvärda!

Första paret jag hade var ett par från Börjes. Tunna och lite korta i benen, men priset är ju därefter.

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 333
Senast: Silje
·
Utrustning Jag har idag en Cheval liberte 2002XL som jag köpte billigt och tänkte fixa till. Nu har flera saker fått mig att inse att jag kör den... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 237
Utrustning Behöver investera i en klippmaskin men det är ju en djungel. Har använt en DeLaval CB35 som jag tyckte var trevlig och även en annan som... 2
Svar
20
· Visningar
774
Utrustning Jag gillar montagehandskar men har aldrig riktigt hittat några favoriter. Jag gillar att ha ett ställe att köpa samma modell på hela...
Svar
13
· Visningar
764
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka