Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har köpt mina på Hööks och jag är jättenöjd med dom! Varma och bra passform, går upp en bit både fram och bak ovanför midjan och så har de hängslen som man kan ta bort. Helskodda är dom. Nu har jag bara använt dom kanske 10 gånger men tycker kvaliteten är helt ok Tror jag gav 329:- för dom.
Är själv på jakt efter ett par thermoridbyxor så jag undrar jag också! B*rjes tyckte jag inte var så bra; klumpiga och breda och korta i modellen plus att skoningen blev ful jättefort.
Jag har ett par från Hööks har inte hunnit med att rida i dem än eftersom det givetvis blev varmt i och med att jag fick dem. Dem har i alla fall varit varma när jag varit och gjort i ordning hösilage i en halvtimme när det var -17 ute. Lite klumpiga om jag ska klaga men det är kanske svårt att avhjälpa
Equipage för ca 600 pix har jag. Rejält fodrade, bra passform. Har blixtlås hela vägen på utsidan + reflexrevärer vilket för mig är ett plus i vintermörket. Klart köpvärda!
Första paret jag hade var ett par från Börjes. Tunna och lite korta i benen, men priset är ju därefter.
Hästmänniskan Tja, hittade du en sadel åt den där ska nog fuxen inte vara några problem….
Jag som tyckte Islandshästen hade kort rygg … du slår honom...