Status
Stängd för vidare inlägg.
Hej!

Jag är 27 år och har tävlat upp tom Msv med placering på ponny och 1,35 m placering på häst.

Jag har nu en 4-åring som precis har börjat hoppa (lite sent pga skador). Hon är hoppad ca 15 ggr uppsuttet och hoppade förra torsdagen sin första tävling med en felfri runda! Bild!!

Hon är väldigt okomplicerad och hoppar ca 1 m på träning. Hon är helt enkelt en klippa!
love.png


/C
 
Senast ändrad av en moderator:
jag heter ida och är 15 år.
och äger en maxad c-ponny som heter Lill-Tihra.
hon är en svensk ridponny(welsh russ/new forest)
som är en envis liten dam o väldigt dominant.
crazy.png

vi har bara varit ute på några tävlingar. LD. LC och LB. felfritt i alla och placeringar i alla utom en tävling
love.png

så det går suveränt!
ska förhoppnings vis börja tävla mer och mer på allvar om allt går som det ska! har ju en ponny med mkt kapacitet men har ett sånt j*vla humör!
typiskt ston.
biggrin.png

men när man väl vunnit deras hjärta o vänskap så ger dom mer än vad valacker gör.
haha lilla tokan hoppar ju även över hag och paddock staket!
crazy.png

Lycka till alle sammans. några av oss möts kanske på en tävling!
eek.png
 
Senast ändrad av en moderator:
heter jeanette född -87. tävlar en c-ponny på 6 år i hoppning upp till LA. Även startat LA dressyr på klubbtävling.
 
Jag tävlar mina två hästar i hoppning. En 11-åring och en 6-åring. 6-åringen är inte kvalad till scandinavian open(får inte rida breeders med honom) för han har växt så enormt mycket så det är först nu han ska börja tävla lite mer seriöst.
 
Jag är 21 år, sålde för snart två år sedan min hoppande hbl sto Born to Darkness (Dacke) som jag tävlade 130, sålde henne till en dansk toppryttare. I samma veva skickade jagbhem min leasinghäst Kadman, hingst efter Wildfogel. Honom tävlade jag oxå 130 med (mer framgångsrikt). Han står i Österrike nu. Nu har jag ingen egen, utan är fodervärd på halvblodsstoet Dancing som jag precis börjat tävla med, så iv ligger än så länge på 1m. Men hon e jätteduktig!
love.png
 
Senast ändrad av en moderator:
ja heter janna född 89. har min ponny esperanza (ezzan) maxad d ponny född -96 som ja tävlar i hoppning.
 
Ja heter Rebecca och rider Tuberonigen han har gått alla de STOOOORA ponnyklasserna Har nyss köpt honom. Ska tävla för första gången den 16 augusti på Rimbo-LB.
 
Jag är 17 år, har en maxad D-ponny som Går allt möjligt, det man ber honom om när han har lust, typ
smile.png
...
just för tillfälelt har vi inte tävlat på 11 månader, pga skada, men nu ska vi "omdebutera" on nån månad... Han går väl typ LA i hoppningn o lite dressyr o fälttävlan klämmer vi in mellan fotbollsmatcher och annat skoj..
 
Senast ändrad av en moderator:
skoj, ja bor på samma ställe som Linn... går det bra med Tuben?
 
Måste bara fråga. Har du en stora syster som tävlade tidigare. Och som kom från typ Malmö trakten nånstanns??

Som sagt varbara tvungen att fråga..
 
åhh--ska du tävla i falsterbo..lovar jag att titta!!!!
smile.png

hoppas du gör det framöver..f*n va skoj i så fall!

Jga är 21 år. är livrädd för att hoppa. ja verkligen livrädd..jag försöker få självförtroendet tillbax så smått. tänkte försöka igen nu (på låg höjd..klarar jag 80 kommer jag vara jätteglad!). har tidigare tävlat tom 1 m med bla en travare...

Har dock en häst som fyller 6 i höst. ca 153 i mkh.
tävlad tom 1.10 med min medryttare.
 
Senast ändrad av en moderator:
Har tävlat ganska många olika hästar, dock bara i lättare klasser. Rider just nu en femåring som just kvalat klart till Breeders, så om hon håller sig i form så blir det Flyinge i oktober.
smile.png
 
Senast ändrad av en moderator:
Haflinger d-ponny
smile.png
 
Senast ändrad av en moderator:
Jag heter Jennifer, är född 83. jag har två hästar som jag tävlar i medelsvåra klasser just nu. det är två svenska halvblod
smirk.png


Denna var ju cool
banana.gif
 
Senast ändrad av en moderator:
heter johanna å e 18 år rider till och tävlar knepoiga hästar.min förra ggår nu 130 -140 kunde inte hoppa när jag fick henne. hade henne ett halv år har nu ett för hett fullblod som går 120 -125 som kankse ska säljas. då blir det nog en unghäst jag ahr tittat lite på som vi ska försöka kvala breeders på. :d
 
jag heter kajsa är snart 13 år o bor i skåne :)
jag har en c-ponny (new forest) tävlar lb hopp med sikte på La nästa år,har även tävlat en fälttävlan på henne (har bara haft henne ca 5-6 månader) ´men ska starta en till i augusti, hoppas på att komma upp i lätt klass!
tränar på La nivå,.....skulle man skriva nått mer hehe :confused: :smirk: :D

:banana: :bump: :banana: :bump: :banana: :bump:
 
hej
jag heter alexandra och tävlar ponny..
en arab på 145 cm...
Vi ska va med i ponnyallsvenskan div. 2 i höst!!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hoppning Ja, som rubriken lyder. Jag kanske har missat en viktig poäng med detta eftersom jag själv aldrig tävlat i hoppning annat än på...
Svar
11
· Visningar
947
Tävling Hej! Jag ska börja tävla en ridskoleponny och tänkte tävla henne i dressyr som häst. Kan ponnyn samtidigt starta ponnyklasser med en...
Svar
5
· Visningar
804
Tävling Sitter och tittar på V75 och i avd 3 så körs häst med nummer 1 av en idiot. Och studion går BANANAS och skäller i 5 min om hur korkad...
Svar
3
· Visningar
1 052
Senast: BornAgain
·
  • Artikel
Hästnyheter Hoppryttaren Mathilda Hansson har en hel del rutin, trots att hon endast är 13 år gammal. Hon tävlar både i ponnyklasser, som...
Svar
0
· Visningar
420
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Lite besviken på hab faktiskt
  • Jag vill inte vara så trött 😭

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp