Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag heter Jessica, är 16 år och bor i östergötland.

Tävlar en irländsk d-ponny som heter Munsboro DJ
 
Jag har 3 halvblod, en som är kvalad till 4-års chmpionatet i både fälttävlan och hoppning och stona går 1.20 hoppning och cnc*
 
belgiskt varmblod på 10 år.. tävlar hoppning i lätta klasser tillfälligt LB-LA. heter ida..
 
Har två hästar, en 3-åring samt en 5-åring.

5-åringen har jag hoppat 130 med, dock aldrig tävlat med, pga mina fotproblem, men vi ska debutera nästa vår förmodligen.

3-åringen har jag börjat rida in nu lite grann och hoppar ca 1ggr/varannan månad ca 30-40. Har löshoppat 1m.

Är själv 19 år, har tävlat en hel del ponny.
 
Nathalie rider en gelderländare i hoppning. Har hoppat upp till LB. Jag är 19 hästen 9 år.

Kram Favina :bump:
 
Tja

Heter Linda bor i Norrköping är 23år
Har en travare som jag ridit upp till 1.10
en fyraåring (Shogun-Magini)som inte gjort många knop är tyvärr skadad och till sist en "liten" kille på 175 cm (Testarossa-Napoleon) som jag har på foder. Han har gått 1.20 men har varit en riktigt olyckskorp så sista tiden har det bara blivit starter i 1.10

Ha det /LINDA
 
Hej!

Heter Helena och har för tillfället ingen tävlingshäst men förhoppningsvis en blivande :)

"Bäbis" är 13 månader nu och ska förhoppningsvis bli en duktig hopphäst. Han är efter Cardento-Irco Marco så han har iallafall en lovande stam. Han kommer att bli skimmel och i nuläget ser det inte ut som om han kommer att bli så stor tack och lov!!!! Han är en riktig buse med humör, men jag vill inte kastrera honom då jag "misstänker" att han är ett bra hingstämne. Namnet är Icardo.

Jag har tidigare tävlat ponny och ridhäst i medelsvåra klasser, jag är 27 år!
 
Mina och systerna tävlingshästar har genom åren varit bla "Hotty", "Famira", "Jadu", "Straw", "Tysken", "Toft", "Pablo", "Killen", "Rover" och "Lady".
 
Jag är 28 år gammal, har 2 hästar som jag tävlar med! En 12-årig valack som jag tävlar upp till 1,20 hoppning. Ska iväg på söndag å tävla faktiskt!
Har även ett 5-årigt sto som jag har hoppat 2 Clear Rounder med, ska se om vi kan starta några Lokal tävlingar nu i höst. Nästa helg ska hon gå 5-års testet.. Hon ska inte gå Breeders eller liknande..
 
Hej jag är 24 och jag har 5 tävlingshästar igång. Én 4 åring som jag hoppas kunna rida i Flyinge med och två femåringar som gick Falsterbo i sommras, tyvärr var vi precis utanför final. Sedan har jag en sjuåring som jag har debuterat 1.40 på i år med helt ok resultat och så har jag ett åttaårigt sto som jag rider svår klass på.

Sedan har jag ett gäng försäljningshästar som går mellan 1.10 1.20 1.30
 
Har en liten irländsk skäckkorsning som antagligen kommer växa över ponnymåttet. Okänd stamtavla.
Fullblodssto, irlandsimport född -96. Contract Law xx - Kalaglow xx.
Ett korsningssto, 50% shagya, 25% fullblod och 25% halvblod. -97:a, Oberon - Eighty Eight Keys xx.
Sto f-99, (äger halva) Akatschi - Czerkies xx.
Halvblodshingst född -96. Flyinge Amiral - Pepé.
Varmblodstravare (fodervärd) född -89. Arnie's Aim - Tibur.
Fullblodssto (fodervärd) -93, Caerwent xx - Diaghlyphard xx.
Hingst (äger halva) -97, Westcoast - Shirley Heights xx.
 
Hej

Är tyvärr ingen tävlingsmänniska men visst har jag tävlat!
plac. 130 hopp, LA-dress
Har ett hannoveraner sto. (många hästar har det blivit genom åren men har nu bara min ögonsten kvar :love:) Ja om man inte räknar med sambons häst..... :confused:

Maneger :bump:
 
Jag är 13 år :o och har en fin liten D-ponny som hoppar jättefint och har jättehärliga gångarter. Hon är 8 år, sv rp (eng fbl, arab, sv hbl, russ, anglo), men gick på lösdrivt på Gotland tills hon var 5 och kom hem till "sverige" och blev flängriden tills underbara JAG köpte henne! :D Vi har inte tävlat nåt än, har bara haft henne i ett halvår, just nu tränar vi på det där krångliga med att svänga och galoppera samtidigt... :smirk:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hoppning Ja, som rubriken lyder. Jag kanske har missat en viktig poäng med detta eftersom jag själv aldrig tävlat i hoppning annat än på...
Svar
11
· Visningar
948
Senast: co-SMAD4
·
Tävling Hej! Jag ska börja tävla en ridskoleponny och tänkte tävla henne i dressyr som häst. Kan ponnyn samtidigt starta ponnyklasser med en...
Svar
5
· Visningar
806
Tävling Sitter och tittar på V75 och i avd 3 så körs häst med nummer 1 av en idiot. Och studion går BANANAS och skäller i 5 min om hur korkad...
Svar
3
· Visningar
1 054
Senast: BornAgain
·
  • Artikel
Hästnyheter Hoppryttaren Mathilda Hansson har en hel del rutin, trots att hon endast är 13 år gammal. Hon tävlar både i ponnyklasser, som...
Svar
0
· Visningar
420
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Hur länge är din hund ensam?
  • Valp 2024

Hästrelaterat

  • Stora shoppingtråden II
  • Löss
  • Världscupsfinalerna

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp