Status
Stängd för vidare inlägg.

grazzie

Trådstartare
Vilka är alla här inne?
Vad tävlar ni för häst?
Är det någon som tävlar unghäst 4-5-6åring? och hur går det för er med hoppninge? har ni kvalat till Falsterbo eller Breeder´s??
 
Jag heter Emma
smile.png
är född 87 och tävlar min kallblodstravare i hoppning, vi debuterade LB på senaste tävlingen och nollade
biggrin.png


Bilder

Huvudet
Hoppträning 3/6 -03
Hoppträning 2 3/6 -03
 
Senast ändrad av en moderator:
jag heter malin...är 16 år å tävlar min korsningsponny i hoppning/dressyr.
 
jga heter johanna
rider madonna och Montilla,madonna är C och montilla D.
jag tävlar dressyr LA-FEI me Madonna. Samt nån hopptävling på LD då det är på hemma plan.
Montilla tävlar jag LC-LB dressyr ska debutera lättA om nån månad + att vi tävlar fälttävlan även hon tävlar hoppning nångång då det är på hemma plan.
 
Jag heter Sara och är 22 år.
Jag tävlar min 7 åring i 130 och 140 klasser Han är en import från tyskland. Hade hoppats på att kvala till falsterbo men min skrutt är inte riktigt klar för det då han är ett år efter. Så nu blir det nog Agria hopphäst som 8 åring istället.
Jag har även en 10 årig häst som tävlar 120 och 130 (tidigare red vi 140) Han är en holländsk import.
 
Jag har en c-ponny som heter Devotion (connemara, f-97)
Honom tävlar jag i dressyr, hoppnnig och fälttävlan.
Vi har itne änu bestämt vad vi ska rikta oss mest till,
men jag tror det blir mycket dressyr och någon gång ibland hopp eftersom vi vill tävla mycket fälttävlan.

Rider även Hagalyckans Dun Hazel, 5 årigt diplomsto, ska kanske starta kvalitet med henne i höst, om hon går bra tills dess.

Rider finns i fotoablumet
 
Jag heter Elisabet är 18 år.
Tävlar min häst Iberis. Än så länge bara 1.00-1.10.
Hon har placeringar till 1.40, så det kommer nog att gå bra.
Till hösten ska vi starta 1.20 och sedan nästa år 1.30-1.40
 
Jag heter sofie, född -84. Har en halvblodskille som heter popeye. Står på troxhammar (ekerö, sthlm).
Har tävlar 120 förra året, men han opererades i årsskiftet och nu har jag precis börjar tävla honom i lätta klasser igen. målet är 120-130 i höst, men vi får se hur det blir.
smile.png
 
Senast ändrad av en moderator:
Jag är 20 år och har ett halvblodsto e: Feliciano - Robin Z född 97. Hon ligger flera år efter rent utbildningsmässigt så vi satsar på 90 cms tävlingar till hösten, ev. 100 vi får se.
 
heter jessica är 17 år tävlar en d-ponny Munsboro Timon Jump i hoppning rider LB,LA för tillfället
 
Heter Mia, är 16 år. Rider en av ridskolan D-ponnyer som heter Sunny Boy. Han är 8 år och vi har tävlat LB i både hoppning och dressyr.
smile.png
 
Senast ändrad av en moderator:
Jag en 6årig halvblods valack. Han är ännu inte tävlad men målet är att börja i sommar(om det finns några tävlingar
crazy.png
).
Vi har kommit längst i dressyren. HAn är ganska sent tagen och stor och så han har ganska dålig kroppskontroll(benen är så långa
cool.png
), så tänkte försöka komma i gång mera med hoppningen nu när han blivit lite äldre.
love.png

//A
 
Senast ändrad av en moderator:
Jag heter Hanna och är 16 år.
Rider ett halvblod efter Irco Marco. Han e född 1987, o kallas Sebbe.
Vi ska tävla hoppning i sommar/höst.
blush.png
smirk.png
 
Senast ändrad av en moderator:
Jag heter Elin, är 15 år. Tävlar en maxad D ponny som heter Coconut Creek i LB-LA hoppn. Ska till våren debutera MSV:B om allt går enligt planerna.
bow.gif
 
Senast ändrad av en moderator:
jag är född 86..Tävlar inte längre för jag har ingen häst..
oj vad det säger mycket om mig
smile.png
 
Senast ändrad av en moderator:
jag heter camilla, är 14 år och rider en c-ponny som heter Devotion. vi tävlar för tillfället LB i både och hopp och dressyr och ska debutera LA i H&D i sommar/höst.
 
Jag heter Ida och tävlar min egna ponny Tornado II
i msvB hoppning o fälttävlan och FEI dressyr har dock inte varit ute så mkt iår pga skada
frown.png
.
har även tävlat en ponny som heter Melody denna våren, för försäljning, Lb/La hoppning.
Ska tävla en annan ponny som heter GraziellaII nu i sommar om det går, enligt lite planer men dock så gick det inte så bra i söndags tyvärr, så vi får se vad ägarna säger, de har inte direkt världens hästvana
smirk.png


oj nu vet alla vem jag är
blush.png
fast det visste en del redan ändå
biggrin.png
 
Senast ändrad av en moderator:
jag heter Sandra, är 16 år å har nu slutat rida... iaf för ett tag...
har tävlat msv. hopp på ponny å just sålt mitt halvblod.
hållt på mycket med tillridningshästar....
 
Jag heter Sara Witedal och tävlar ponny. Min klubb heter Bästkust Ryttarna. Jag rider i vårt Elit ponny lag i hoppning. Mina ponnyer är:

Aniara (fullblod/angloarbiskt fullblod/halvblod) en D-ponny som jag hoppar Msv B skall snart debutera Msv A.

Dale Fairy (connemara) en C-ponny som jag hoppar LA-Msv B.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tävling Hej! Jag ska börja tävla en ridskoleponny och tänkte tävla henne i dressyr som häst. Kan ponnyn samtidigt starta ponnyklasser med en...
Svar
5
· Visningar
737
  • Artikel
Hästnyheter Hoppryttaren Mathilda Hansson har en hel del rutin, trots att hon endast är 13 år gammal. Hon tävlar både i ponnyklasser, som...
Svar
0
· Visningar
397
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter SWB Riders Cup är en satsning för ryttare som tävlar på SWB-hästar som är åtta år och äldre i fälttävlan, dressyr eller hoppning. Årets...
Svar
0
· Visningar
255
Senast: Gunnar
·
Ridning Hejsan! Har en hopphäst som jag inte passar alls i hoppningen med. Hon blir osäker och jag med. Jag tycker bara det är otäckt.. så...
Svar
13
· Visningar
1 274

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Hiss och diss del 5
  • Boräntorna
  • Hat

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp