Vilken är märkt med "W"??

Zandrah

Trådstartare
Med risk för att få tråden flyttad, eller att verka helt förvirrad måste jag ändå fråga:

Är det Wahlsten eller Walsh som märker sina selar med ett W?
Hmm...har en här hemma som jag faktiskt inte vet vilken det är isåfall... :angel: Kan ju bara vara kul att veta :smirk:
 
Sv: Vilken är märkt med "W"??

Skulle tro att det är Walsh, Wahlsten skriver väl hela namnet :confused: Jag har ett Wahlsten och där står hela namnet :idea: Wahlstens selar är väl numrerade :confused: :confused:
 
Sv: Vilken är märkt med "W"??

har en ny wahlsten sele. huvulaget är märkt med ett W på brickan iaf. walsh vet jag skriver ju hela namnet.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ I måndags och idag, efter en varmare dag med skinande sol (gårdagen var kyligare), så har jag reagerat på något på den lilla korta(!)...
Svar
7
· Visningar
232
Senast: Hellhound
·
Hundhälsa Kortversionen: hunden har ätit Fodax (oftast vilt) i flera år och funkat jättebra på det. Nu har vi flyttat till Åland och här finns...
2
Svar
20
· Visningar
1 499
Senast: Myrten
·
Övr. Katt Så jag har ett fritidshus på landsbygden och en katt som inte är så väl anpassad till livet i utomhus. Men hon är ändå väldigt nyfiken...
2
Svar
23
· Visningar
615
Senast: GoLightly
·
Kropp & Själ Nu måste jag få skriva av mig lite. Allt går åt helvete för mig och jag verkar inte kunna göra någonting för att stoppa det. Inte som...
2 3
Svar
51
· Visningar
7 561
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kemisk kastration?
  • Uppdateringstråd 29
  • Katter och spädbarn

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp