Vilken är märkt med "W"??

Zandrah

Trådstartare
Med risk för att få tråden flyttad, eller att verka helt förvirrad måste jag ändå fråga:

Är det Wahlsten eller Walsh som märker sina selar med ett W?
Hmm...har en här hemma som jag faktiskt inte vet vilken det är isåfall... :angel: Kan ju bara vara kul att veta :smirk:
 
Sv: Vilken är märkt med "W"??

Skulle tro att det är Walsh, Wahlsten skriver väl hela namnet :confused: Jag har ett Wahlsten och där står hela namnet :idea: Wahlstens selar är väl numrerade :confused: :confused:
 
Sv: Vilken är märkt med "W"??

har en ny wahlsten sele. huvulaget är märkt med ett W på brickan iaf. walsh vet jag skriver ju hela namnet.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Nu måste jag få skriva av mig lite. Allt går åt helvete för mig och jag verkar inte kunna göra någonting för att stoppa det. Inte som...
2 3
Svar
51
· Visningar
7 561
Senast: sjoberga
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
31
· Visningar
3 106
Senast: nullo-modo
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 167
Senast: Snurrfian
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag känner och tänker allt som man inte får känna eller tänka. Eller inte ska iallafall. Tillexempel så vill jag så jävla gärna kunna ha...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
5 205
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp