Vilken är märkt med "W"??

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Zandrah
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 855

Zandrah

Trådstartare
Med risk för att få tråden flyttad, eller att verka helt förvirrad måste jag ändå fråga:

Är det Wahlsten eller Walsh som märker sina selar med ett W?
Hmm...har en här hemma som jag faktiskt inte vet vilken det är isåfall... :angel: Kan ju bara vara kul att veta :smirk:

Sv: Vilken är märkt med "W"??

Skulle tro att det är Walsh, Wahlsten skriver väl hela namnet :confused: Jag har ett Wahlsten och där står hela namnet :idea: Wahlstens selar är väl numrerade :confused: :confused:

Sv: Vilken är märkt med "W"??

har en ny wahlsten sele. huvulaget är märkt med ett W på brickan iaf. walsh vet jag skriver ju hela namnet.

Liknande trådar

Samhälle Jag har länge tänkt starta den här tråden men inte orkat då jag blir så förbannad. Men nu blir det av. Under de senaste åren har jag... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 505
Övr. Barn Min äldsta fyller 6 år till sommaren. Hittills har vi "bara" haft födelsedagskalasen för närmsta släkten, men det har ändå blivit mellan... 3 4 5
Svar
84
· Visningar
4 249
Senast: Kilauea
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara... 11 12 13
Svar
242
· Visningar
16 189
Senast: ildiko
·
Katthälsa Jag har debatterat med mig själv om jag verkligen ska skapa den här tråden, men efter de senaste veterinärbesöken är det vissa... 2
Svar
35
· Visningar
2 805
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka