Vilken färg passar Pålle i?

Tigertofflan

Trådstartare
Nu är jag less på det svarta! Jag vill ha en _färg_ som pålle kan ha! Vad skulle han passa i?

Skulle vilja ha orange på honom, men vet inte om det skulle funka. Fram med åsikter! :D

Sommarfärg
"standard"färg
En till

Han är altså brun, men med röd glans i. Allt rött, lila och rosa går bort. Nu har han allt i blått och svart, och det är jag så trött på. Ge mig förslag! :D

Sv: Vilken färg passar Pålle i?

Tycker att din pålle skulle passa kanon bra i de naturnära färgerna så som sand,brun,mossgrönt och royalblå kanske är nog lite tveksam till orange men kan jag ha det till min gråskm. så kan väl du med!!!!!
Det är ju vad du tycker som ska komma främst eller ;)
Kan om du är sugen tippsa dig om att de har billiga orangashabrak på gekås 50:- :banana: har ett själv + orange grimma med matchande grimskaft :D

Tror orange skulle bli väldigt fint på honom.. Säger jag som själv vill ha orange till min skimmelkille :D .

Men det är så svårt att hitta grejer i den färgen där det finns allt på ett och samma ställe. Vet du något så ropa gärna till.

Jag tror inte orange blir så snyggt då det känns som han skimrar lite rödaktig ton i honom. Kanske lite jordfärger som brun, creme eller grå?

Creme, olika nyanser av Beige, ljusbrun och sandfärger tror jag skulle passa fint och smälta bra in i hans rödbruna pälsfärg :)

Orange blir nog lite skrikigt, eftersom han redan är lite röd i sin egen färg.

Jag håller med om att creme och beige skulle passa bra. Det har jag på en häst som är lika färg som din :) Super snyggt.

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
14 382
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare... 2
Svar
38
· Visningar
12 836
Senast: QueenLilith
·
Utrustning "Skimlar passar i allt" brukar man ju säga. Jovars. Eller inte. Skulle behöva stiltips på färger som kan passa H.H :p Hittills har jag...
Svar
14
· Visningar
6 989
Senast: Harbor
·
L
Utrustning Jag har precis köpt en kolsvart häst, inte ett enda färgat hårstrå på kroppen. Jag har köpt sadel och allt det där i läder, även några...
Svar
11
· Visningar
4 357
Senast: Tagliabue
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka