Vilken färg till fux?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Sandra__Dee
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 16
  • Visningar Visningar 1 422
Sv: Vilken färg till fux?

Svart om du kan välja. Självklart är färgen sekundär, men om jag kunde välja mellan två likadana sadlar skulle jag ta den svarta.

Någon som har bilder på en fux i svart?

Svart :)

Här är mitt fuxsto med svart:
20539445.jpg

Gud vad söt. Kanske värt att tänka på ändå. Kan prova min andra hästs sadel. Har svart. Kanske till och med passar ;) så man slipper köpa ny...

Jag tycker det du har nu, eller t.o.m ljusare brun! :)

Fuxar tycker jag ska ha brunt, alla andra ska ha svart ^^

Svart är snyggast på de flesta hästar tycker jag.
Utom möjligtvis på svarta hästar...

svart! Tycker alla hästar är finast i svart, även om brunt inte alltidd är fult:angel: Har själv en brun sadel och ett brunt träns men det beror på som de sa tidigare att det var ända färgen...

Du får återkomma med bilder när du bestämmt dig.

Ps. Jag har en fux, en svettfux, en brun (mellen), en brun (rödbrun) och en mörkbrun som alla har haft svart...

Absolut brunt! Den färgen du har nu var jättesnygg på din häst :D

Brunt, absolut! Tycker att den färgen du har på lädret nu passar perfekt! Kanske du kan hitta någon sadel som passar med ev. ljusare färg? :D

brunt såklart!! svart är jättefult på fuxar. sen är det en tråkig färg öht, död platt och kall.

allt från mellan till mörkt brunt är snyggt. :)

Liknande trådar

Utrustning Jag har precis köpt en ny brun sadel och undrar om någon har något tips vad man kan smörja med för att undvika att den mörknar så... 2
Svar
26
· Visningar
4 462
Senast: super
·
Hemmet Jag tänkte köpa 7 stolar (se nedan) och klä om, kanske stoppa om lite också. Har ni några tips eller smakråd? :) Lägenheten i övrigt...
Svar
16
· Visningar
2 516
Senast: svea
·
Avel Okej, så jag har efter ett par års funderande bestämt mig för att ta föl på mitt fina dressyrsto. Då detta blir första gången jag testar...
Svar
15
· Visningar
3 590
Senast: Stina12
·
Utrustning För ca 2 veckor sedan hade ägaren till hästen (jag är medryttare) ute en hästfysioterapeut/sadelutprovare som behandlade och kollade de... 2
Svar
35
· Visningar
6 328
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka