Vilken film?

MidnightSoul

Trådstartare
Vad heter denna film:
Handlar om en tjej som spelar fotboll, hennes lag läggs ner och hon får inte spela med killarna. Så hon tar sin brors plats på en privat skola och börjar i deras pojklag. Brodern heter Sebastian kommer jag ihåg, vad hon hete kommer jag inte på.
 
Vad heter denna film:
Handlar om en tjej som spelar fotboll, hennes lag läggs ner och hon får inte spela med killarna. Så hon tar sin brors plats på en privat skola och börjar i deras pojklag. Brodern heter Sebastian kommer jag ihåg, vad hon hete kommer jag inte på.
Shes the man
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Har en äldre person som inte har många år kvar till pensionen som drar på sej offerkoftan så fort hen inte gör som "hen ska" Oavsett vad...
Svar
8
· Visningar
1 181
Senast: Mabuse
·
Tjatter Letar efter en film.men kommer vare sig ihåg skådespelare eller namn. Handlar om en man som har lite taskig förhållande med sin fru och...
Svar
2
· Visningar
602
Senast: gulakatten
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
34 913
Senast: Hedinn
·
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 299
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp