Bukefalos 28 år!

Vilken film?

MidnightSoul

Trådstartare
Vad heter denna film:
Handlar om en tjej som spelar fotboll, hennes lag läggs ner och hon får inte spela med killarna. Så hon tar sin brors plats på en privat skola och börjar i deras pojklag. Brodern heter Sebastian kommer jag ihåg, vad hon hete kommer jag inte på.
 
Vad heter denna film:
Handlar om en tjej som spelar fotboll, hennes lag läggs ner och hon får inte spela med killarna. Så hon tar sin brors plats på en privat skola och börjar i deras pojklag. Brodern heter Sebastian kommer jag ihåg, vad hon hete kommer jag inte på.
Shes the man
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 262
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 841
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 404
Senast: Gabby_Ossi
·
Kropp & Själ Har en äldre person som inte har många år kvar till pensionen som drar på sej offerkoftan så fort hen inte gör som "hen ska" Oavsett vad...
Svar
8
· Visningar
1 195
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • The Eras tour Stockholm
  • Vad läser du just nu?
  • SD:s trollfabrik

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp