Vilken hjälm är vad?

Sv: Vilken hjälm är vad?

hahahahahhaah :rofl:
Tur att jag håller på med trav så jag slipper ha på mig en sån där ful sak på huvet :D

förlåt..såg sen att du hade sett rätt... men ja ver inte om "flugan" är i min smak... men passar på vissa!

dolce__g skrev:
förlåt..såg sen att du hade sett rätt... men ja ver inte om "flugan" är i min smak... men passar på vissa!

Det är lugnt! ;)
Vet inte om den passar på mig heller, den ser ju lite konstigt formad ut, sen kanske jag ser ut som en fluga i den, så vi får se vad det blir! :rofl: .

men ja vill verkligen köpa en JW.. har en GPA titium nu men JW känns finare men den passar ju inte till min grå kavaj... :(

Tss, gör den? Du får väl ha den enbart på tävling å rida med dina gamla hjälmar till vardags, så slits inte färgen inte så mkt.

fälttävlansnörd skrev:
Tss, gör den? Du får väl ha den enbart på tävling å rida med dina gamla hjälmar till vardags, så slits inte färgen inte så mkt.

men ja vill inte ha en åsn för den ser solblekt ut från början!! blir nog en svart eller en marinblå och ny kavaj.. hmm..

Det får du inte hahaha. Nej, men jag har faktiskt sett ponnyryttare tävla dressyr med JW hjälm.

Oh jag ser det framför mig. Ni kommer vinna alla klasser för domarna blir helt bländade av er elegans :D

*lånar knapp*
jag tävlar då fressyr i min JW hjälm.. :bump:

Liknande trådar

Utrustning Då var det dags för en ny hjälm då den gamla överskridit sitt "bäst före-datum" på tok för mycket. Nu velar jag mellan de olika...
Svar
18
· Visningar
3 920
Senast: Nomina
·
R
Hoppning Köpte en gpa limited edition i somras, då var den trång men nu har den blivit alldelles förstor, har testat att lägga i ilägg men inget...
Svar
6
· Visningar
1 103
Senast: Jordgubbsskit
·
C
Utrustning Jag håller på att uppdatera min tävlingsutrustning och har lite problem med att hitta allt... Min hjälm börjar bli sliten så det är dags...
Svar
17
· Visningar
1 257
Senast: Salinero
·
Utrustning Ska snart köpa ny hjälm då min senaste är förbrukad... :( Vet dock inte om den tog någon skada men vågar inte chansa, den har fått en...
Svar
5
· Visningar
969
Senast: Septicemia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• GVFÖ 2025
  • Svensk Politik 4
  • Sony hörsnäckor

Hund, Katt, Andra Djur