Vilken klok hund!

Sv: Vilken klok hund!

Min tik dränkte mig nästan när hon skulle rädda mig.
Jag fick för mig att jag skulle dyka ner till botten. När hon ser mig försvinna så rusar hon ut i vattnet och simmar ut till mig och försöker komma åt mig. Hon biter i min hårtofs och river mig rejält med tassarna så hon trycker snarare ner mig i sin panik att rädda mig. Min dåvarande kille får simma ut och dra bort henne medans hon tjuter.

Det otäcka är att vi simmat tillsammans ensamma hur många gånger som helst. Jag hade bara aldrig fått för mig att dyka tidigare. En djäkla tur att jag inte kommit på det någon gång när vi varit ensamma...

Liknande trådar

Hundhälsa Väntar på återkoppling från veterinär men som vanligt vill jag höra med era kloka här inne :D Min ena hund Effie bostonterrier på 8 år...
Svar
3
· Visningar
768
Övr. Hund Tittar på ny bil - en xc40 men har svårt att hitta bur till hundarna. Någon som har en och vad har ni då för bur? Behöver en dubbelbur... 2
Svar
20
· Visningar
1 086
Senast: Piaff
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 180
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 557
Senast: ufot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka