AgentCarter
Trådstartare
Eftersom allt flyter på smärtfritt med att alla dyrare saker är hela här hemma funderar jag på att unna mig en köksassistent efter jul+födelsedag (förra året fick det köpas både ny dator och telefon i nov-dec...)
Men vilken modell är bäst? Jag bakar minst en gång i veckan och tänkte börja baka bröd lika ofta då så behöver vara en kraftig maskin som klarar en hel del.
Dessutom ska den vara snygg att se på så den kan stå framme
Har velat lite kring tillbehören, t.ex. köttkvarn känns väl inte så aktuellt då vi har en industriell på gården (sambons idéer om att jag då kan göra korv håller jag inte helt med om)
En matberedare att skiva i har jag redan.
Upp till 6000 kan jag tänka mig att lägga ut, ser det som en investering som ska hänga med minst 10 år.
Men vilken modell är bäst? Jag bakar minst en gång i veckan och tänkte börja baka bröd lika ofta då så behöver vara en kraftig maskin som klarar en hel del.
Dessutom ska den vara snygg att se på så den kan stå framme
Har velat lite kring tillbehören, t.ex. köttkvarn känns väl inte så aktuellt då vi har en industriell på gården (sambons idéer om att jag då kan göra korv håller jag inte helt med om)
En matberedare att skiva i har jag redan.
Upp till 6000 kan jag tänka mig att lägga ut, ser det som en investering som ska hänga med minst 10 år.
Senast ändrad: