Vilken komediserie ska jag se?

Finns bara en säsong ännu men Frayed på HBO som har betydligt längre avsnitt än 20 minuter måste ändå tipsas om! Dvs mötte typ inga kriterier.. Väldigt kul tycker jag som också gillar 99.
 
What we do in the shadows!

Löst baserad på en film med samma namn. Det är en sorts mockumentary i samma stil som The Office som utspelar sig i nutid i New York. Den följer en liten grupp vampyrer som har.. mer eller mindre svårt att anpassa sig till det moderna samhället.

Ganska speciell humor, påminner även där om the office men lite mindre pinsamt och mer.. absurt. Roligaste jag sett sedan.. ja jag minns inte ens :)

Tror den finns på HBO.
 
Den har jag inte hört talas om ens. Ska absolut kolla upp!
Huuuuuur kan du ha missat modern family? Jag är genuint fascinerad!
Jag tror jag har sett om hela den serien minst 7 gånger. Älskar modern family över allt annat :D
Jag gillar också the good place, som någon tipsade om. Den har ju lite plot twists en bit in som är väl värda att vänta på.
Community är riktigt roligt om man står ut med lite "lägre" humornivå ibland.
Parks&rec har jag hört extremt mycket gott om, så jag tänkte att det får bli min nästa serie. Har hört lite samma som din upplevelse, att första säsongen är rätt trist.
Fleabag vet jag inte om det räknas som humor, men jag tycker den är sjukt bra.
(som referens älskar jag Brooklyn 99, så vet du var min humor hör hemma så att säga).
 
What we do in the shadows!

Löst baserad på en film med samma namn. Det är en sorts mockumentary i samma stil som The Office som utspelar sig i nutid i New York. Den följer en liten grupp vampyrer som har.. mer eller mindre svårt att anpassa sig till det moderna samhället.

Ganska speciell humor, påminner även där om the office men lite mindre pinsamt och mer.. absurt. Roligaste jag sett sedan.. ja jag minns inte ens :)

Tror den finns på HBO.
Ja! Så klockrena rolltillsättningar i den också!
 
Om du kan hitta den så Misfits :love: tror det var säsong 1 och 2 som va bra sen började dom byta skådespelare.

Det handlar om en grupp småkriminella ungdomar som får superkrafter efter ett oväder, men till skillnad från alla superhjälte filmer där man alltid får bra krafter så är det här HELT random.
 
What we do in the shadows!

Löst baserad på en film med samma namn. Det är en sorts mockumentary i samma stil som The Office som utspelar sig i nutid i New York. Den följer en liten grupp vampyrer som har.. mer eller mindre svårt att anpassa sig till det moderna samhället.

Ganska speciell humor, påminner även där om the office men lite mindre pinsamt och mer.. absurt. Roligaste jag sett sedan.. ja jag minns inte ens :)

Tror den finns på HBO.

Bra tips! Den har jag sett och den är exakt min typ av humor :) Finns väl en film med som är lite samma stil.
 
Om du kan hitta den så Misfits :love: tror det var säsong 1 och 2 som va bra sen började dom byta skådespelare.

Det handlar om en grupp småkriminella ungdomar som får superkrafter efter ett oväder, men till skillnad från alla superhjälte filmer där man alltid får bra krafter så är det här HELT random.

ÄLSKAR denna! Började se den när jag bodde i London och en morgon när jag kom ner satt han som spelade Nathan i mitt kök!! Visade sig att han kände min lägenhetskompis. Superstarstruck!
Och en av anledningarna till att jag nu följer umbrella academy :)
 
ÄLSKAR denna! Började se den när jag bodde i London och en morgon när jag kom ner satt han som spelade Nathan i mitt kök!! Visade sig att han kände min lägenhetskompis. Superstarstruck!
Och en av anledningarna till att jag nu följer umbrella academy :)
Men what!! Världen är liten ibland haha
 
Huuuuuur kan du ha missat modern family? Jag är genuint fascinerad!
Jag tror jag har sett om hela den serien minst 7 gånger. Älskar modern family över allt annat :D
Jag gillar också the good place, som någon tipsade om. Den har ju lite plot twists en bit in som är väl värda att vänta på.
Community är riktigt roligt om man står ut med lite "lägre" humornivå ibland.
Parks&rec har jag hört extremt mycket gott om, så jag tänkte att det får bli min nästa serie. Har hört lite samma som din upplevelse, att första säsongen är rätt trist.
Fleabag vet jag inte om det räknas som humor, men jag tycker den är sjukt bra.
(som referens älskar jag Brooklyn 99, så vet du var min humor hör hemma så att säga).

Haha vet inte!! :D

Ja kör på parks and rec. Men håll ut till andra säsongen. I första är Leslie FÖR störig, jag klarar det inte. Sen blir hon min favoritkaraktär.
 
Tipsar också om Arrested Development! Alla säsonger finns på Netflix :)

It's Always Sunny in Philadelphia är också vansinnigt rolig, men absolut speciell.
 

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp