JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
ska beställa en transport till våren, men vill ha sadelkammare till den.
vad skulle ni välja?
inbyggd eller en som är monterad på den "lilla dörren"?
har nästan bestämt mig för inmonterad, men vill höra vad ni tycker
det blir ju lite mer plats, för det är en 1-hästars boggi
tack för svar!
Sv: vilken sadelkammare?
vad menar du med inmonterad dÅ?
visserligen blir det mer plats om man har en som sitter fast i dörren, men å andra sidan rymmer en inbyggd mkt mer! jag skulle ha tagit en inbyggd.
Sv: vilken sadelkammare?
en inmonterad = en inbyggd
det blir nog det, fast den kostar 3000:- mer..
Anläggning
Hejsan svejsan. Jag har lite frågor angående underlag som är mer tillfälligt till en ungefär 4 m lång och 5 m bred spilta med slang...
Utrustning
Tog BE-kort nu i höstas och därmed börjar det bli aktuellt att kolla på transporter. Tidigare har jag varit inne på att hitta något...
2
Utrustning
Hej!
Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Hundträning
Jag har en alldeles underbar liten valp, som är glad och lättsam i det allra mesta. De senaste dagarna har vi dock märkt vad vi tolkar...
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Vincent har fått en fästing som absolut inte vill ut. Den sitter jättedjupt och hårt, nu är han dessutom helt less på mina försök att få...
geting
Idag kl 01:05
Svar: 1 410
Visningar: 86 818
Hund
Somna in hemma
Hundhälsa Vi hade en Saluki som dog hemma. Tror hon var 12 år, var precis som vanligt, pigg och glad, inga tecken på sjukdom alls. Somnade in i...
Bison
Idag kl 00:34
Svar: 23
Visningar: 1 136
Hund
Akvarietråden V
Svar: 1 460
Visningar: 44 537
Djur