JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
ska beställa en transport till våren, men vill ha sadelkammare till den.
vad skulle ni välja?
inbyggd eller en som är monterad på den "lilla dörren"?
har nästan bestämt mig för inmonterad, men vill höra vad ni tycker
det blir ju lite mer plats, för det är en 1-hästars boggi
tack för svar!
Sv: vilken sadelkammare?
vad menar du med inmonterad dÅ?
visserligen blir det mer plats om man har en som sitter fast i dörren, men å andra sidan rymmer en inbyggd mkt mer! jag skulle ha tagit en inbyggd.
Sv: vilken sadelkammare?
en inmonterad = en inbyggd
det blir nog det, fast den kostar 3000:- mer..
Anläggning
Hejsan svejsan. Jag har lite frågor angående underlag som är mer tillfälligt till en ungefär 4 m lång och 5 m bred spilta med slang...
Utrustning
Tog BE-kort nu i höstas och därmed börjar det bli aktuellt att kolla på transporter. Tidigare har jag varit inne på att hitta något...
2
Utrustning
Hej!
Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Hundträning
Jag har en alldeles underbar liten valp, som är glad och lättsam i det allra mesta. De senaste dagarna har vi dock märkt vad vi tolkar...
Somna in hemma
Hundhälsa Jag vet att det var en så liten del av Alvins liv med själva avlivningen men jag önskar att veterinären kunde förberett mig och...
Lillefrun
11 minuter sedan
Svar: 38
Visningar: 2 252
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund För mina är det billigare med Nexgard än Bravecto. I alla fall när jag jämfört Bravecto för 6 månader och Nexgard för 6 månader.
Malibu_Stacy
21 minuter sedan
Svar: 1 428
Visningar: 87 761
Hund
Valp 2025
Övr. Hund Nu börjar mamma pumi tycka att valpen är kul, nu kan man ju busa 🥰
Tajger
34 minuter sedan
Svar: 1 000
Visningar: 73 461
Hund
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Bra tips om att CH pratade om stångtygeln i podden. Tycker också han beskrev det bra och nyanserat, och lite roligt att han sa att han...
MiniLi
30 minuter sedan
Svar: 1 542
Visningar: 121 341
Grenar
Stora shoppingtråden III
Utrustning En fördel (eller nackdel beroende på hur man ser det) med ny sadel av helt annan typ än ens vanliga är att man "måste" köpa en del nya...
iNHALE
Idag kl 08:12