vilken telefon

vinkelina

Trådstartare
köpte i januari ny mobil, då den gamla tog slut. är dock inte nöjd.

de ja vill ha är en som funkar både på arbetet, dvs man kan lägga in en hel del påminnelser o dylikt, men som även funkar i stallet=inte ömtålig. skall vara nokia. fanns en modell för några år sen med gummiskal, men nån efterföljare till den har ja inte hittat.

Sv: vilken telefon

Jag har en Nokia 5220 Express Music, som jag tycker väldigt mycket om, är dock ingen gummiskal men jag har den i stallet, och jag har aldrig varit känd för att vara snäll med mina mobiler :)

oki, ja har en 6220 (tror ja modellen hette) lite mer avancerad bastelefon. men den verkar int va 100 i stallmiljö, tyvärr. o så laddar den ut så jäkla fort

Nokia 3720 är enda stöttåliga mobilen nokia säljer just nu. Helt okej mobil! Annars är ju samsung B2700 något att kolla på. Robust mobil men ändå bra liksom, enkel.

Om det ska vara en Nokia så har du bara en att välja på och det är Nokia 3720. Jag har en sådan och är verkligen nöjd med den. Hyfsat snabb i menyerna men ingen bra telefon om man ska surfa. Bra och lättryckta knappar. Har även en Ericson 720 och den gillar jag inte alls.
Gubben har samsung B2700 och tycker bra om den. Nokian är lite mer slimmad i formatet fast kan upplevas lite halare eftersom den har metallhölje.
Nackdelen kan vara mottagningen eftersom Nokian har 2G men dom andra stödjer 3G nätet, så bor man där det är väldigt dålig mottagning så kan det bli lite problem. (Så förstod jag det på säljaren iaf). Inget jag har märkt.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
190
· Visningar
26 389
Senast: Jahaja
·
Utrustning Jag har köpt en ny ridhjälm. Min gamla hjälm är det minst nio år sedan jag köpte så det kändes dags att uppdatera den, särskilt som jag... 2
Svar
23
· Visningar
2 692
Senast: MimmiNO
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag nu har köpt mig en gammal stuga med en väldigt stor karaktär så kändes det inte som att det fanns några alternativ - stugan bara... 2
Svar
28
· Visningar
2 806
Senast: cassiopeja
·
Hästmänniskan Skulle behöva skriva av mig lite. Tycker det är svårt att få råd och förståelse när jag pratar om detta med människor i min närhet, då... 2
Svar
23
· Visningar
6 059
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hur tycker du att din hund ser ut?
  • Uppdateringstråd 31
  • Kattbilder #10