L
Lord Owen
Sv: Vilken typ av rygg för Spalding Britannica?
Jag puttas inte fram, utan jag tillåts inte vinkla om mitt bäcken (jag får inget stöd framför mig, stöd av framvalvet) som jag vill. Jag blir placerad så att jag sitter i svank och för att kompensera det så ramlar överlivet fram. Nu pratar vi alltså om Edinburghen.
Jag gillar sadlar med både brett säte och midja, men de med bara brett säte går också bra. Men jag har ju inte provat så många heller.
Diabolical_Kitten skrev:Om det är så att du puttas fram så mycket tycker jag du bör prova sadlar som är flata i sätet, det kanske är det du vill ha.
Engelska sadlar har i regel bredare midja och ett brett säte. Tyska sadlar har ett brett säte men mkt smal midja, italienska och franska sadlar har lite bredare midja än tyska sadlar, och inte lika brett säte som engelska och tyska sadlar.
Jag puttas inte fram, utan jag tillåts inte vinkla om mitt bäcken (jag får inget stöd framför mig, stöd av framvalvet) som jag vill. Jag blir placerad så att jag sitter i svank och för att kompensera det så ramlar överlivet fram. Nu pratar vi alltså om Edinburghen.
Jag gillar sadlar med både brett säte och midja, men de med bara brett säte går också bra. Men jag har ju inte provat så många heller.