Bukefalos 28 år!

Vilken verision av Veredus skydden?

Fashionistan

Trådstartare
Jag är superkär i Vereduskydden, så snygga!! :love:

Men vilken verision är bäst?
Jag har hittat dessa:


Veredus, Nero Line Carbon Gel (Marcus Ehning)

Veredus, Pro Classic Baloubet (kalvskinn på insidan)

Veredus, Olympic (senaste?)


Vad jag har sett så är Baloubet modellen dyrast och Olympic billigast. Detta spelar dock ingen roll då jag sätter högt värde på säkerhet, design och GOD passform för hästen!

Tack! ;)
 
Sv: Vilken verision av Veredus skydden?

Det är samma passform på alla dessa skydd. Skalet är detsamma. Olympic är med nepron inuti, Pro Classic Baloubet, som du skrev kalvskinnsinsida och Carbon gel med Gel inlägg i. Har både Carbon gel och Olympic. Carbongel fram och olympic bak. Ingen större skillnad tkr jag, priset då. Passformen densamma. Carbon gel käönns mer gediget.
 
Sv: Vilken verision av Veredus skydden?

Jag har carbon gel och baloubet. Jag hade helst sett att carbonen kom med en läderinsida- Då hade de varit det självklara valet...
Carbon gelen är snyggast
Baloubeten är mest praktisk- mkt lätt att hålla ren på insidan också ju.
 
Sv: Vilken verision av Veredus skydden?

Har olympic på medryttarhästen. Jättebra passform på hennes långa smala ben. Carbon Gel har väl samma passform med?

Älskar dessa skydd, tycker att de är enkla att sätta på, hålla rent (bara spola av, eller köra i maskin) och så är de ju snygga med! :)
 
Sv: Vilken verision av Veredus skydden?

Jag har carbon gel. tycker de är jättebra. Dock vet jag inte vilken sort, för carbongel finns väl i 2 versioner?
 

Liknande trådar

J
Hoppning För mej är det är mörk djungel alllt det hära med utgående, nya modeller osv. Jag är ute efter ett par senskydd, bak och fram. Ingen...
Svar
12
· Visningar
3 816
Senast: Camisado
·
Utrustning Behöver lite hjälp här med val av senskydd;) Mitt fullblodssto ska snart få släppas ut i stor hage med polare igen:bump: efter att ha...
Svar
19
· Visningar
3 115
Senast: Centaur
·
P
Utrustning Jag hade tänkt köpa ett par bruna Veredus carbon gel men de var slut och skulle inte komma in där jag tänkte köpa dem. Då fick jag...
Svar
2
· Visningar
787
Senast: pea_
·
Utrustning Vad heter den gamla modellen av Veredus-skydden?? Försökt att googla men jag hittar bara carbon gel/olympic eller pro classic, dvs de...
Svar
2
· Visningar
662
Senast: alice
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp