Vilket är det bästa?

O

Osis

vad är det mest användbaraste och prisvärda ni har köpt till era hästar? :bump:
//Mari
 
Min fårskinnsfäll tror jag.. den är underbart skön o den använder jag varje dag o den kosta bara 250 kr. :love:
 
täcke och grimskaft.( ser jävligt ut nu efter många år,men dom funkar ennu)
 
ett regntäcke som jag köpte från börjes för flera år sedan. passar bägge hästarna och har hållt torrt i alla väder! har blivit en liten repa på svansflärpen (vad heter det??) men det var lättlagat.
 
Stallet kommer på ohotad förstaplats. :)

Protec senskydd från Börjes för strax över hundralappen, snart 7 år gamla.

Torsion standard. Inget krångel med urvuxen sadel längre.
 
Har tre toppen täcke :banana: :banana:var av ett termomaster och ett med nått fint märke som jag inte kommer på nu...
Inget av det var speciellt dyrt... :bump:
när alla andras är genomblöta och lukar pyton och min snustorra och fräscha..ibland har man tur :) de täckerna haar mer eller mindre hoppat på mig, så det är bara slumpen..
 
Det är mycket... Men det senaste är min tömkörningsgjord som har många ringar där jag kan fästa tömmen. Den är suverän nu när jag inte rider mitt dräktiga sto. :bow:
 
Ett träns jag köpte på Globen -01 för 50 kronor, hur fint som helst, använt dagligen i ur och skur, fortfarande jättefint.
 
ländtäcke från bucas!!
haft i snart 5 år helt och håller tätt!!
helt klart värt sina pengar!
 
Lagt ned ca 50 000:- på ett eget stall (helt värt det!), samt en Appaloosa Golden Star-sadel för 11 000:-.
//Z
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag är på jakt efter mysiga sovplatser åt mina kommande katter.😊 Kan ni rekommendera bra och prisvärda kattigloos/bäddar ni köpt som ni...
Svar
16
· Visningar
1 299
Senast: Bison
·
Utrustning Vilken är den bästa tvättpåsen? Jag tvättar mycket eksemtäcken och är trött på att maskinen blir full med päls. Köpte en påse på...
Svar
11
· Visningar
669
Senast: sthu
·
Utrustning Någon som har erfarenhet av att använda barfotaboots och kanske har provat lite olika märken? Vilka är bäst/smidigast/mest prisvärda...
2
Svar
31
· Visningar
2 521
Utrustning Har ju lånat en sadel som Legat bra på min häst men ska lämna igen den imorgon då ägaren plötsligt kommit på att hon behöver den på...
Svar
5
· Visningar
654
Senast: Sorgsen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp