Vilket är det bästa?

Mina första Eskadron-skydd höll i 7 år,
har ett Bucas regn-täcke
som är inne på sitt 9:e år! Står fortfarande emot regn super bra.

Å så naturligtvis Horseware-täckena som har jättebra passform + kvalitet.
 
Eskadronskydden jag köpte i somras, dem är fulla med repor men håller fortfarande lika bra, skit bra är dem! :love:
och ett horseguardtäcke jag köpte, kanon bra de me!
jaa....massa grejor
 
Jag är väldigt nöjd med mkt jag köpt till pållan bl a:
*sadeln (frank baines reflex)
*shabrak från mia's, hansbo, equiline
*alla möjliga skydd från eskadron
*täcken från horseware rambo/rhino och de från macpro (de är ju inte så dyra heller!)
*läder (träns, grimmor) från tärnsjö o M&N

Det mesta av detta är ju inte så "billigt" men väldigt bra!
 
Rambo Supreme Turnout :love: Allt rinner bara rakt av det täcket, helt fantastiskt!
 
Det som jag först kommer att tänka på är mitt kanonbra ländtäcke från Thermomaster som jag köpte för 7-8 år sedan. Det har legat jättebra på alla hästar det har använts på, det håller alltid torrt, även i ösregn, och ser fortfarande ut som nytt!!!

Sedan har jag även ett par senskydd från Olympic som jag köpte ungefär samtidigt. Det enda jag har behövt byta ut är kardborre-remmarna...
 
Min bomlösa sadel (galoppsadel) :D ;)
I jättebra skick med otöjbara läder.
betalade 500 spänn :love:
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag är på jakt efter mysiga sovplatser åt mina kommande katter.😊 Kan ni rekommendera bra och prisvärda kattigloos/bäddar ni köpt som ni...
Svar
16
· Visningar
1 299
Senast: Bison
·
Utrustning Vilken är den bästa tvättpåsen? Jag tvättar mycket eksemtäcken och är trött på att maskinen blir full med päls. Köpte en påse på...
Svar
11
· Visningar
669
Senast: sthu
·
Utrustning Någon som har erfarenhet av att använda barfotaboots och kanske har provat lite olika märken? Vilka är bäst/smidigast/mest prisvärda...
2
Svar
31
· Visningar
2 517
Utrustning Har ju lånat en sadel som Legat bra på min häst men ska lämna igen den imorgon då ägaren plötsligt kommit på att hon behöver den på...
Svar
5
· Visningar
654
Senast: Sorgsen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp