Vilket märke föredrar ni?

B

**BORTTAGEN**

Hejsan
Lite nyfiken på vilket märke ni föredrar ni när ni köper:
* Ridkläder
* Till vardags och fest
 
På ridkläder spelar det inte såå stor roll vilket märke det är, fast jag är ju som lite förtjust i Jacson prylar :smirk:
Samma med kläder det är inte märket som spelar
, äh vad fult det blev jag orkar inte försöka förklara vad jag menar...
 
Ridkläder: Har en massa Mountain Horse-prylar (skor o. byxor), men funderar på att handla mig ett par Pikeur-byxor "bara för att". ;)

Vardags: Whatever som passar och är bekvämt. :)
 
Till ridning föredrar ja Musto och Pikeur :angel:

Till vardag föredrar jag Diesel eller fornarina på byxor óch på tröjor är det lite olika men svea är fint

*snobb* :D
 
Håller mig inte till något speciellt ridmärke.. Satsar dock på att köpa min ridutr begagnat och av bra märken!
(tål dock inte hööks märket CRW!!)
 
Ridkläder: Kvittar så länge det är snyggt och av bra kvalitet. Undviker Mountain Horse eftersom jag har dåliga erfarenheter av deras kläder & skor.

Vanliga kläder: Allt som ingen annan har. Gärna second hand.
 
*Mountain Horse
*Olika, brukar handla kläder på Ichi, Vero Moda, MQ mm
 
* ridkläder: MH, pikeur, ngt av källquists (typ roping lr victor hugo), CRW
*vardag: Crocker jeans, peak, champion, nike, adidas...sköna kläder som e snygga å håller :smirk: :D :bow:
 
Liksom hautecouture är jag allergisk mot CRW... Har ett par Exclusive-byxor, och det var ju 800:- i sjön. :devil:
 
Till ridning helst, musto, pikeur, eurostar.

Vanliga, diesel, fornarina o typ sånna märken.
 
bryr mig inte det minsta vad det är för märke på kläderna vad jag än köper för kläder.
 
Ridkläder spelar inte så stor roll, bara de är snygga! Undviker dock Hööks kläder eftersom jag aldrig haft på mig något plagg därifrån som varit bekvämt.

Till vardags har jag mest kläder från Indiska, avskyr moden och trender!
 
Ridbyxor: Pikeur, Cavallo helst. Har några Victor Hugo coh Mountain horse oxå. Sen har jag vanliga tröjor osv i stallet.

Vanliga kläder köper jag det jag gillar, kollar inte på märke.
 
Hjälmar: Charles Owen :love:
Ridbyxor: Sarm Hippique!! :love: Underbara.... Även Euro Star tror jag dom heter :)
Stövlar: Tampa (har inga andra att jämföra med, förutom Graninge) men dom e jättebra o framför allt mjuka o sköna! ;)
Jackor/västar: Equiline, annars tkr jag Börjes duger fint! :cool:
 
Favorit ridbyxor: Pikeur. Sköna snygga och bra kvalitet.
(sen så är dom rätt dyra också.. inte lika kul)
Favorit skor: moutain horse protective jordpur.
Annars inget speciella märken.

när jag inte är i stallet; väldigt olika..
tessie, hm, lindex, vero moda,
 
Stallet: Euro Star, Kyra K, Pikeur.
Vardags: Vero Moda, Gina Tricote, H&M.
 

Liknande trådar

Utrustning Okej kära Buke! Behöver lite hjälp från bikupan! Ny hästisen har visat sig vara smack på exakt mellan två storlekar i grimmor och...
Svar
6
· Visningar
307
Senast: Oknytt
·
Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 327
Senast: Squie
·
Utrustning Tjo, lite nyfiken på om ni föredrar sidostycken (och tyglar) med klassiska spännen eller med hakar? Är det någon skillnad annat än...
2
Svar
24
· Visningar
1 608
Senast: Shixle
·
Utrustning Är det någon som vet vad det är för märke på denna sadel? :)
Svar
0
· Visningar
208
Senast: casio01
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp