Vilket ord beskriver dig bäst i din yrkesroll?

Arbetsmyra, driven.
Jag gillar att arbeta, älskar, och är nog den som är mest driven och lär gärna upp nya och kommer med förslag på förbättringar osv.
 
Kan du beskriva dig själv i din yrkesroll med ett enda ord? Eller möjligen två?
Är du en ledare? Säljare? Arbetsmyra? Eller vad är du?

En person jag jobbade med tidigare kallade mig för "hjälpare" och jag insåg då att det stämmer väldigt bra. Jag har tagit med mig det till nästa yrke också, dvs det stämmer väldigt bra även i jag jobbar med idag.
Utmaningslösningsledar-pragmatist. Svenska språket ger viss flexibilitet i det där med ett ord….
 
Min chef kallar mig effektiv och mina arbetskamrater kallar mig lugn. Vet inte riktigt vad jag själv skulle kalla mig.
 
Häktes-orakel :D

Varför? För att jag är kriminalvårdare, instruktör i RAKEL, larmchef, vakthavande befäl, bevakningsoperatör, klienthandläggare samt lokal och regional häktessamordnare.
Dessutom älskar jag att kunna precis allt :D

Föreslog för min chef att nästa gång jag beställer namnbricka så kan jag ha den titeln istället för att ha flera olika brickor :p
 
Haha, rolig tråd. Jag skulle nog säga systematisk om mitt jobb. Fick jag välja ett ord till skulle det bli stöd.

Jobbar med administration ffa mot projekt men även resten av företagets verksamhet. Jag har den långa krångliga titeln dokumentationssamordnare. Är iaf glad att den inte är på engelska. ;)
 
Intressanta svar! Jag tänker att beskrivningen inte nödvändigtvis är yrkesbunden.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
24
· Visningar
1 928
Senast: Hazel
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 444
Senast: Grazing
·
Hemmet Jag bor i ett 75 kvm stort hus (1.5 plan) på landet. Jag har idag ett värmesystem med en vedpanna i köket som går till ett vattenburet...
2
Svar
27
· Visningar
1 110
Senast: __sofia__
·
Samhälle Dumpen är en organisation som letar reda på pedofiler som man har kontakt med via tex chattar. Efter detta brukar man stämma träff då...
17 18 19
Svar
366
· Visningar
16 852
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp