Vilket spritkök ska vi köpa?

bettysmatte

Trådstartare
Vi ska ut och campa i sommar och behöver ett spritkök! Vilket ska vi köpa? Vill inte spendera mer än nödvändigt eftersom jag misstänker att vi bara kommer att använda det ett par veckor/år...

Sv: Vilket spritkök ska vi köpa?

vi skall nog köpa biltemas till sommaren.Vi har användning av det i en vecka så vi vill inte lägga ut allt för mycket.

Sv: Vilket spritkök ska vi köpa?

Jag har biltemas. Det har försett mig med fantastiskt mycket god mat! Jag är jättenöjd.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag ska gifta mig om mindre än 2 veckor, men jag vet i tusan vad jag ska ha för skor, och det börjar verkligen brinna lite i knutarna... 2
Svar
29
· Visningar
2 256
Senast: hastflicka
·
Skola & Jobb Jag jobbar fyra dagar i veckan och är föräldraledig en. Så ser det ut fram till sista augusti. Sen är frågan, ska jag gå ner till 80%... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 394
Senast: fio
·
Trädgård & Växter Vad skulle ni tipsa om för gräsklippare? Vi har nyligen flyttat till hus och det innebär att jag nu har en stor underbar trädgård med... 2
Svar
25
· Visningar
987
Hemmet Mitt växthus börjar bli hemskt slitet och jag funderar på huruvida det är vettigast att renovera det eller om jag ska avvakta ett par år... 2
Svar
39
· Visningar
1 771
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Somna in hemma
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈