Vilket tr till grönt kort?

lulski

Trådstartare
Jag har tänkt att ta grönt kort för att kunna hoppa runt nån liten klubbtävlig då och då. Då undrar jag vilket tävlingsreglemente jag behöver? Har tänkt att beställa ett från ridsportsförbundets hemsida men där finns ju en rad olika. Kan någon vänlig själ hjälpa mig med detta? :D
 
Sv: Vilket tr till grönt kort?

om du bara ska tävla hoppning räcker det med I och III (allmänna och hoppning). Har jag klarat mig bra på iaf ;):)
 
Sv: Vilket tr till grönt kort?

Om du bara ska tävla klubbtävlingar så behöver du oftast inte ens grönt kort!
 
Sv: Vilket tr till grönt kort?

Tack så mycket allihopa för hjälpen! Nu ska jag gå in och beställa dem på en gång :D
 

Liknande trådar

Tävling Hej! Jag behöver hjälp att tolka TR 2023 Hoppning. Såhär står det: ”2. Träns / huvudlag 2.1. På tävlingsområdet ska hästen ledas i...
Svar
4
· Visningar
1 452
Senast: Sootie
·
  • Omröstning
Dressyr Hur ser du på ditt hästeri vad gäller mål? Jag hade en rolig diskussion med en kompis igår om det här med att se saker ”över tid” :D så...
2
Svar
27
· Visningar
3 624
Senast: __sofia__
·
Utrustning Jag har ett islandssto som behöver tryckavlastande gjord. Den vi har nu är 40 cm och är för lång. Den funkar hjälpligt, men hästen är...
Svar
6
· Visningar
516
Senast: smedsussie
·
Utrustning Jag har väldiga problem med att hitta senskydd till min D-ponny. Han har oftast storlek ponny i höjd, men behöver full för att nå runt...
Svar
10
· Visningar
549

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp